A A A K K K

Пояснювальна записка до проекту наказу Фонду державного майна України «Про затвердження Положення про порядок розрахунків за придбані об’єкти приватизації»

від 30 жовтня 2014 р.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
      до проекту  наказу Фонду державного майна України                       
        «Про затвердження Положення про порядок розрахунків за придбані об’єкти приватизації»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект наказу Фонду державного майна України «Про затвердження Положення про порядок розрахунків за придбані об’єкти приватизації» розроблено з метою приведення Порядку розрахунків за придбані об’єкти приватизації, затвердженого наказом Фонду державного майна України від  02 листопада 1992 року  № 467 та погоджене Національним банком України     30 жовтня 1992 року (зі змінами) у відповідність до вимог Закону України від 13.01.2012  № 4335-VI «Про Державну програму приватизації» та Закону України  від 04 березня 1992 року       № 2163-ХII «Про приватизацію державного майна» (зі змінами та доповненнями).  

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект наказу розроблений з метою приведення процедури проведення розрахунків за придбані об’єкти приватизації у відповідність з вимогами чинного законодавства.

3. Правові аспекти

У даній сфері правовідносини регулюються такими нормативно-правовими актами:

- Закон України «Про Державну  програму приватизації»;

- Закон України «Про приватизацію державного майна»;

- Закон України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»;

- Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».

4. Фінансово-економічне обґрунтування

 Реалізація наказу не потребує додаткових матеріальних витрат та інших витрат із Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу Фонду державного майна України  «Про затвердження Положення про порядок розрахунків за придбані об’єкти приватизації» є регуляторним актом і потребує погодження з Державною регуляторною службою України та державної реєстрації в Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Наказ не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць та не впливає на регіональний розвиток.

   61. Запобігання  дискримінації

Наказ не містить ознак дискримінації.

7. Запобігання  корупції

Наказ не містить правил та процедур, які можуть призвести до вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проект наказу Фонду державного майна України разом із повідомленням про його оприлюднення та аналізом регуляторного впливу було розміщено на офіційному сайті Фонду  державного майна України з метою забезпечення інформування громадськості та одержання зауважень і пропозицій.

  9. Позиція соціальних партнерів

Наказ не потребує залучення до його опрацювання уповноважених представників від всеукраїнських профспілок, їх об’єднань та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців України.

10. Оцінка  регуляторного впливу

Стосовно регуляторного акта буде здійснюватися базове, повторне та періодичне відстеження у межах строків, встановлених статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік з дня набрання чинності цим регуляторним актом.

101. Вплив реалізації акта на ринок праці

Наказ не містить  впливу на ринок праці.

11. Прогноз результатів

 Прийняття наказу сприятиме удосконаленню процедури проведення розрахунків за придбані об’єкти приватизації.

 

В.о. Голови Фонду                                                                      Д. Парфененко

 

«___»______________2014 р.