A A A K K K

Пояснювальна записка до наказу Фонду державного майна України, Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про передачу документів щодо об’єктів приватизації вугільної галузі у процесі приватизації»

від 18 липня 2014 р.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до наказу Фонду державного майна України,
Міністерства енергетики та вугільної промисловості України
«Про передачу документів щодо об’єктів приватизації
вугільної галузі у процесі приватизації»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Наказ Фонду державного майна України, Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про передачу документів щодо об’єктів приватизації вугільної галузі у процесі приватизації» (далі – наказ) розроблено Фондом державного майна України відповідно до Закону України від 04 березня 1992 року № 2163 «Про приватизацію державного майна» та Закону України від 12 квітня 2012 року № 4650 «Про особливості приватизації вугледобувних підприємств».

Після завершення виконання заходів з передприватизаційної підготовки вугледобувних підприємств, їх відокремлених підрозділів та затвердження Фондом державного майна України переліку об’єктів, що підлягають підготовці до продажу, до прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про їх приватизацію Міністерство енергетики та вугільної промисловості України має забезпечувати передачу до державних органів приватизації документів щодо об’єктів приватизації, зазначених у переліку, з метою їх подальшої приватизації.

У разі утворення акціонерного товариства в процесі приватизації функції з управління корпоративними правами держави передаються від державних органів приватизації до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України до моменту завершення приватизації.

Враховуючи зазначене, існує потреба у визначенні переліку документів щодо об’єктів приватизації вугільної галузі та процедури їх передачі у процесі приватизації.

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою розроблення акта є скорочення строків підготовки та передачі документів щодо об’єктів приватизації вугільної галузі від Міністерства енергетики та вугільної промисловості України до державних органів приватизації з метою прийняття рішення про приватизацію вугледобувних підприємств, а також забезпечення передачі повноважень з управління корпоративними правами держави у статутних капіталах акціонерних товариств, утворених на базі вугледобувних підприємств, від державних органів приватизації до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України.

Досягнення реалізації зазначеної мети планується шляхом видання спільного наказу Фонду державного майна України, Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про передачу документів щодо об’єктів приватизації вугільної галузі у процесі приватизації».

3. Правові аспекти

У даній сфері правових відносин є чинними такі  нормативно-правові акти:

- Закон України «Про приватизацію державного майна»;

- Закон України «Про особливості приватизації вугледобувних підприємств»;

-   постанова Кабінету Міністрів України від 13 червня 2012 року № 525 «Деякі питання прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про приватизацію та затвердження умов продажу об’єктів групи Г та паливно-енергетичного комплексу»;

-   постанова Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2012 року № 987 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, які підлягають приватизації у 2012 - 2014 роках, та критеріїв визначення способу їх приватизації».

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація наказу не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат з боку держави.

5. Позиція заінтересованих органів

Наказ потребує погодження з Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва та державної реєстрації у

Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Наказ не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць України.

61. Запобігання дискримінації

У наказі відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У наказі відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Наказ не потребує проведення громадського обговорення.

9. Позиція соціальних партнерів

Наказ не стосується соціально-трудової сфери, не потребує погодження з уповноваженими представниками всеукраїнських профспілок, їх об’єднань та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців.

10. Оцінка регуляторного впливу

Стосовно наказу буде здійснюватись базове, повторне та періодичне відстеження у межах строків, установлених статтею 10 Закону  України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

11. Прогноз результатів

Негативних наслідків від видання наказу не очікується.

Очікуваним результатом є врегулювання процедури та скорочення строків передачі документів щодо об’єктів приватизації вугільної галузі між Міністерством енергетики та вугільної промисловості України та державними органами приватизації.

 

В. о. Голови Фонду                                                         Д. Парфененко   

 

«___» __________ 2014 р.