A A A K K K

Аналіз регуляторного впливу проекту Положення про конкурсний відбір розробників документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, у 2008 році

від 18 березня 2008 р.

Аналіз регуляторного впливу

Проект Положення про конкурсний відбір розробників документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, у 2008 році розроблено на виконання Закону України "Про державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" та постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.08 № 110 "Про затвердження Порядку продажу у 2008 році державними органами приватизації земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації".

1. Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв'язано шляхом державного регулювання.

Зміни до Законів України "Про приватизацію державного майна", "Про розмежування земель державної та комунальної власності" та Земельного кодексу України, внесені Законом України "Про державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" надали державним органам приватизації повноваження щодо здійснення продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації.

На виконання вказаних вище норм Фондом державного майна України розроблено Порядок продажу у 2008 році державними органами приватизації земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.08 № 110.

Крім цього, стаття 18 1 Закону України "Про приватизацію державного майна" передбачає здійснення державним органам приватизації продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, після визначення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та закріплення їх межовими знаками і виготовлення технічної документації щодо продажу земельної ділянки, яка включає її технічних паспорт.

2. Обґрунтування необхідності прийняття регуляторного акта.

Затвердження Положення про конкурсний відбір розробників документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, у 2008 році дозволить державним органам приватизації:

здійснити у 2008 році продаж земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації;

реалізувати один з етапів з підготовки до продажу земельних ділянок державної власності під об'єктами, які підлягають приватизації - залучити на конкурсних засадах розробників документації із землеустрою для виконання робіт з виготовлення землевпорядної документації, якщо вартість таких робіт менше 50 тис. грн;

зменшити витрати спеціального фонду Державного бюджету України, передбачені державним органам приватизації на виготовлення документації із землеустрою;

виконати заплановані надходження до Державного бюджету України від продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації.

3. Визначення цілей державного регулювання.

Ціллю державного регулювання є залучення на конкурсній основі розробників документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, у 2008 році та сприяння цільовому використанню бюджетних коштів, спрямованих на відшкодування витрат, пов'язаних з проведенням продажу земельних ділянок під об'єктами, які підлягають приватизації, що дозволить виконати заплановані надходження до Державного бюджету України від продажу зазначених земельних ділянок.

4. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей.

На сьогодні не існує альтернативних способів досягнення зазначених цілей, оскільки в нормативному полі України відсутній нормативно-правовий акт, який би регламентував процедуру відбору розробників документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок під об'єктами, які підлягають приватизації, у разі, якщо вартість виконання робіт менше 50 тисяч гривень. Як альтернатива, відсутність зазначеного Положення унеможливить забезпечення конкурентності при відборі розробників документації із землеустрою, що, в свою чергу, призведе до необґрунтованого підвищення витрат коштів Державного бюджету України на оплату послуг з виготовлення документації із землеустрою.

5. Аргументування переваги обраного способу досягнення встановлених цілей.

Реалізація акту надасть можливість зменшити витрати спеціального фонду Державного бюджету України, передбачені державним органам приватизації на заходи, пов'язані з проведенням продажу земельних ділянок під об'єктами, які підлягають приватизації, у розмірі 8000,0 тис. грн., в тому числі, на виготовлення документації із землеустрою - перший етап підготовки до продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації.

6. Описання механізму і заходів, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття регуляторного акта.

Положенням передбачено процедуру конкурсного відбору розробників документації із землеустрою - суб'єктів господарювання Фондом державного майна України, його регіональними відділеннями в областях, м. Києві і Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, коли вони виступають замовниками розробки документації із землеустрою або здійснюють конкурсний відбір розробників документації із землеустрою у випадках, визначених чинним законодавством, у разі, якщо вартість виконання таких робіт менше 50 тис. грн.

У разі, якщо під час проведення конкурсу з відбору розробників документації із землеустрою конкурсна комісія органу приватизації з'ясує, що вартість робіт з виготовлення документації із землеустрою дорівнює або перевищує 50 тис. грн., матеріали цього конкурсу передаються до тендерного комітету для здійснення закупівлі робіт з виготовлення з виготовлення документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок під об'єктами, які підлягають приватизації, відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".

7. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Затвердження Положення про конкурсний відбір розробників документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, у 2008 році дозволить державним органам приватизації:

здійснити у 2008 році продаж земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації;

реалізувати однин з етапів з підготовки до продажу земельних ділянок державної власності під об'єктами, які підлягають приватизації - залучити на конкурсних засадах розробників документації із землеустрою для виконання робіт з виготовлення землевпорядної документації, якщо вартість таких робіт менше 50 тис. грн;

зменшити витрати спеціального фонду Державного бюджету України, передбачені державним органам приватизації на виготовлення документації із землеустрою;

виконати заплановані надходження до Державного бюджету України від продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації.

8. Очікувані результати прийняття регуляторного акта.

Вигоди Витрати
У сфері держави
1. Зменшення витрат спеціального фонду Державного бюджету України, передбачених державним органам приватизації на виготовлення документації із землеустрою.

2. Виконання запланованих надходжень до Державного бюджету України від продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації.
На реалізацію акта у Державному бюджеті України передбачено 8 000,00 тис. грн., що спрямовуються на заходи, пов'язані з проведенням продажу земельних ділянок, які підлягають приватизації.
У сфері суб'єктів господарювання
Суб'єкти господарювання отримають роботу та заробітну платню за неїВитрати відсутні
У сфері громадян
Це положення не стосується відносин з громадянами, взагалі Витрати громадян відсутні

9. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію регуляторного акта

Немає.

10. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта.

Оскільки цей проект Положення спрямований на здіснення конкурсного відбору розробників документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, у 2008 році, то чинність його - протягом 2008 року, з дня опублікування.

11. Визначення показників результативності регуляторного акта.

Основними показниками результативності регуляторного акта є:

  • вплив на механізм відбору (зокрема, забезпечення прозорості процесу) розробників документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації;
  • скорочення строків обрання розробників документації із землеустрою з метою виготовлення документації із землеустрою у разі приватизації об'єктів разом з земельними ділянками, на яких вони розташовані;
  • запровадження процедури конкурсного відбору розробників документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації;
  • заощадження державних коштів, які спрямовуються на проведення робіт з виготовлення документації із землеустрою;
  • розмір надходжень до державного бюджету, пов'язаних з дією акта - не планується;
  • кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта - не обмежується;
  • розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта - не визначено;
  • після державної реєстрації цього акту його буде опубліковано.

12. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта.

Базове відстеження - до набрання чинності проекту Положення;

повторне відстеження - через рік з дня набрання чинності Положення про конкурсний відбір розробників документації із землеустрою для підготовки до продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, у 2008 році;

періодичне відстеження - через три роки. Починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

Вид даних - статистичні показники:

"вартість робіт з виготовлення документації із землеустрою;

"термін відбору розробників документації із землеустрою;

"кількість розробників документації із землеустрою, що стали переможцями конкурсів.

Заступник Голови ФондуО.Потімков

"____"_______________2008 р.