A A A K K K

Про реорганізацію регіональних відділень Фонду державного майна України

ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

НАКАЗ

17.01.2019                                           Київ                                                 № 40

 

Про реорганізацію регіональних відділень
Фонду державного майна України

 

      Відповідно до Закону України «Про Фонд державного майна України», Положення про регіональне відділення Фонду державного майна України та Положення про представництво Фонду державного майна України в районі, місті, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 15.05.2012 № 678, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 червня 2012 року за № 935/21247, із змінами, та на виконання доручення Прем’єр-міністра України від 13.12.2018 № 49773/0/1-18 щодо пріоритетних реформ на 2019 рік, презентованих на першому національному форумі «Партнерство заради розвитку» від 03.12.2018,

НАКАЗУЮ:

1.   УтворитиРегіональне відділення Фонду державного майна України по Полтавській та Сумській областях як юридичну особу публічного права, що розташоване у м. Полтава, реорганізувавши шляхом злиття Регіональне відділення Фонду державного майна України по Полтавській області, Регіональне відділення Фонду державного майна України по Сумській області.

2.     Установити, що:

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Полтавській та Сумській областяхє правонаступником майна, прав та обов’язків Регіонального відділення Фонду державного майна України по Полтавській області, Регіонального відділення Фонду державного майна України по Сумській області;

     регіональні відділення Фонду державного майнаУкраїни, які реорганізовуються шляхом злиття згідно з пунктом 1 цього наказу продовжують    здійснювати    повноваження    та   функції,      покладені     на зазначені  органи,  до видання наказу Фонду державного майна України про можливість забезпечення Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Полтавській та Сумській областях здійснення повноважень та виконання функцій.

3.     Утворити комісії з реорганізації регіональних відділень Фонду державного майна України та призначити Голів комісій з реорганізації за переліком згідно з додатком до цього наказу.

4.     Головам комісії з реорганізації:

         затвердити в триденний строк персональний склад комісії з реорганізації;

         затвердити в семиденний строк після утворення комісії план заходів, пов’язаних з реорганізацією відповідного регіонального відділення Фонду державного майна України, та забезпечити його реалізацію;

        щоп’ятниці до завершення процесу реорганізації інформувати  Управління по роботі з регіональними відділеннями Фонду державного майна України про результати проведеної роботи.

5.      Департаменту забезпечення діяльності Фонду державного майна України розробити типовий план заходів, пов’язаних з реорганізацією відповідних регіональних відділень.

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

В.о. Голови Фонду                                                                         В. ТРУБАРОВ

 

                                                                          Додаток  до наказу
                                                                          Фонду державного майна України
                                                                          від 17.01.2019 40

                                                                               

ПЕРЕЛІК
утворених комісій з реорганізації регіональних
відділень Фонду державного майна
України

1.       Комісія з реорганізації Регіонального відділення Фонду державного майна України по Полтавській області, призначити Головою комісії з реорганізації – Каюріну Оксану Валеріївну, заступника начальника Регіонального відділення Фонду державного майна України по Полтавській області.

2.       Комісія з реорганізації Регіонального відділення Фонду державного майна України по Сумській області, призначити Головою комісії з реорганізації – Михайленка Дмитра Геннадійовича, начальника Регіонального відділення Фонду державного майна України по Сумській області.