A A A K K K

РВ ФДМУ по Житомирській області про оголошення конкурсу з відбору виконавців робіт із землеустрою

РВ ФДМУ по Житомирській області про оголошення конкурсу з відбору виконавців робіт із землеустрою з метою присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам

Мета проведення робіт із землеустрою: формування земельної ділянки під об’єктом приватизації та присвоєння їй кадастрового номера (проведення робіт з присвоєння кадастрового номера земельній ділянці).

Дані про об’єкти землеустрою:

Об’єкт № 1: земельна ділянка, на якій розташований об’єкт групи Ж – їдальня, за адресою: Житомирська обл., Лугинський р-н, с. Красностав, вул. Центральна, 47а. Об’єкт під час приватизації не увійшов до статутного капіталу КСП «Красноставське», але залишився на балансі ПСП «Красноставське».

Розмір земельної ділянки буде визначатися у процесі проведення робіт із землеустрою.

Підстава для замовлення робіт із землеустрою: наказ ФДМУ від 29.06.2016 № 1237 «Про включення до переліку об’єктів державної власності груп Ж, що підлягають приватизації», наказ РВ ФДМУ по Житомирській області від 04.07.2016 № 496 «Про прийняття рішення про приватизацію об’єкта державної власності групи Ж – їдальні за адресою: Житомирська обл., Лугинський р-н, с. Красностав, вул. Центральна, 47-А».

Об’єкт № 2: земельна ділянка, на якій розташований об’єкт групи Ж – лазня, за адресою: Житомирська обл., Лугинський р-н, с. Красностав, вул. Центральна, 31а. Об’єкт під час приватизації не увійшов до статутного капіталу КСП «Красноставське», але залишився на балансі ПСП «Красноставське».

Розмір земельної ділянки буде визначатися у процесі проведення робіт із землеустрою.

Підстава для замовлення робіт із землеустрою: наказ ФДМУ від 29.06.2016 №1 237 «Про включення до переліку об’єктів державної власності груп Ж, що підлягають приватизації», наказ РВ ФДМУ по Житомирській області від 04.07.2016 № 497 «Про прийняття рішення про приватизацію об’єкта державної власності групи Ж – лазні за адресою: Житомирська обл., Лугинський р-н, с. Красностав, вул. Центральна, 31-А».

Об’єкт № 3: земельна ділянка, на якій розташований об’єкт групи Ж – їдальня, за адресою: Житомирська обл., Олевський р-н, с. Радовель, вул. Леніна, 21. Об’єкт під час приватизації не увійшов до статутного капіталу КСП «Радовель», але залишився на балансі ПСП «Радовель».

Розмір земельної ділянки буде визначатися у процесі проведення робіт із землеустрою.

Підстава для замовлення робіт із землеустрою: наказ ФДМУ від 29.06.2016 № 1237 «Про включення до переліку об’єктів державної власності груп Ж, що підлягають приватизації», наказ РВ ФДМУ по Житомирській області від 04.07.2016 № 498 «Про прийняття рішення про приватизацію об’єкта державної власності групи Ж - їдальня за адресою: Житомирська обл., Олевський р-н, с. Радовель, вул. Леніна, 21».

Перелік документів, які необхідно отримати в результаті проведення робіт із землеустрою: витяг з Державного земельного кадастру про присвоєння кадастрового номера земельній ділянці.

Претендентам на участь у конкурсі потрібно подати до РВ ФДМУ по Житомирській області конкурсну документацію в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка «На конкурс з відбору виконавців робіт із землеустрою» із зазначенням назви об’єкта та дати проведення конкурсу. У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією. До підтвердних документів, що подаються на конкурс належать:

заява про участь у конкурсі з відбору виконавців робіт із землеустрою (відповідно до додатка 2 до Положення про конкурсний відбір виконавців робіт із землеустрою, затвердженого наказом ФДМУ від 29.09.2011 № 1420, зі змінами); копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків; копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ (для претендента – юридичної особи); копії документів, що підтверджують відповідність претендента вимогам, встановленим чинним законодавством до виконавців робіт із землеустрою; письмова інформація претендента про його досвід роботи (за наявності); проект завдання на виконання робіт, у якому, зокрема, має бути зазначено вид документації із землеустрою, яку пропонує розробити претендент, перелік вихідних даних, які має надати замовник, та перелік документів і матеріалів, які будуть представлені за результатами виконаних робіт; згода на обробку персональних даних (відповідно до додатка 4 до Положення про конкурсний відбір виконавців робіт із землеустрою, затвердженого наказом ФДМУ від 29.09.2011 № 1420) – для фізичних осіб-підприємців – претендентів на участь у конкурсі з відбору виконавців робіт із землеустрою.

Вартість виконання робіт у конкурсній пропозиції наводиться з урахуванням податку на додану вартість, а строк виконання робіт зазначається в календарних днях.

Конкурсну документацію претенденти подають до сектору координації, організаційної роботи та контролю РВ ФДМУ по Житомирській області.

Кінцевий термін подання конкурсної документації – 03 серпня 2016 року до 18.00.

Конкурс буде проведено 11 серпня 2016 року об 11.00 за адресою: м. Житомир, вул. 1 Травня, 20, кімн. 402, РВ ФДМУ по Житомирській області. Телефон для довідок 42-04-16.