A A A K K K

Архів

         Протягом січня - червня 2018 року робота регіонального відділення  зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»та  Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян  у регіональному відділенні.

         Діяльність регіонального відділення спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у заявах питань та дотримання термінів їх виконання. Систематично проводяться щомісячний та щоквартальні аналізи та узагальнення  звернень  громадян.

        За І піріччя 2018 року до регіонального відділення не надходило письмових звернень громадян, але 88 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.

        Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

        При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.

 


Протягом 2017 року робота регіонального відділення  зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у регіональному відділенні.

Діяльність регіонального відділення спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у заявах питань та дотримання термінів їх виконання. Систематично проводяться щомісячний та щоквартальні аналізи та узагальнення  звернень  громадян

      За 2017 рік до регіонального відділення  надійшло 11 письмових звернень, 250 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.

Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

     При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.

 


Протягом січня – травня 2017р. робота регіонального відділення  зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у регіональному відділенні.

Діяльність регіонального відділення спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у заявах питань та дотримання термінів їх виконання. Систематично проводяться щомісячний та щоквартальні аналізи та узагальнення звернень громадян

За 5 місяців 2017 року до регіонального відділення  надійшло 2 письмові звернення, 95 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.

Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Враховуючи вимоги чинного законодавства з регулювання звернень громадян до органів виконавчої влади, в регіональному відділенні постійно здійснюютьсяконсультації з надання первинної правової допомоги громадською приймальнею,  що діє в юридичному секторі.

При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.


Протягом січня - вересня 2016р. робота регіонального відділення  зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у регіональному відділенні.

Діяльність регіонального відділення спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у заявах питань та дотримання термінів їх виконання. Систематично проводяться щомісячний та щоквартальні аналізи та узагальнення звернень громадян

За 9 місяців 2016 року до регіонального відділення  надійшло 3 письмові звернення, 103 звернення отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.

Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Враховуючи вимоги чинного законодавства з регулювання звернень громадян до органів виконавчої влади, в регіональному відділенні постійно здійснюютьсяконсультації з надання первинної правової допомоги громадською приймальнею,  що діє в юридичному секторі.

При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.


Протягом січня - жовтня 2015р. робота регіонального відділення  зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у регіональному відділенні.

Діяльність регіонального відділення спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у заявах питань та дотримання термінів їх виконання. Систематично проводяться щомісячний та щоквартальні аналізи та узагальнення звернень громадян

За 10 місяців 2015 року до регіонального відділення  надійшло 1 письмове звернення, 202 звернення отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.

Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Враховуючи вимоги чинного законодавства з регулювання звернень громадян до органів виконавчої влади, в регіональному відділенні постійно здійснюютьсяк онсультації з надання первинної правової допомоги громадською приймальнею,  що діє в юридичному секторі.

При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.

Начальником регіонального відділення  затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом, який передбачає щотижневе проведення особистих прийомів громадян.  Жителі Івано-Франківської області можуть ознайомитися з графіками прийому громадян  на інформаційному стенді в приміщенні регіонального відділення, у місцевих засобах масової інформації та на веб-сторінці.