A A A K K K

Інформація про роботу із зверненнями громадян

    

За  2019 рік до Регіонального відділення  надійшло  2 письмових звернення громадян, та 59 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом Регіонального відділення.

Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами


За І квартал 2019 року до регіонального відділення не надходило письмових звернень громадян, але 19 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.

Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами 


За  2018 рік  до регіонального відділення не надходило письмових звернень громадян, але 195 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.

Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства. При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.