A A A K K K

Веб-портал працює в тестовому режимі. Зауваження та побажання направляйте на адресу press@spfu.gov.ua

Інформація про роботу із зверненнями громадян

 

Протягом січня – травня 2017р. робота регіонального відділення  зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у регіональному відділенні.

Діяльність регіонального відділення спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у заявах питань та дотримання термінів їх виконання. Систематично проводяться щомісячний та щоквартальні аналізи та узагальнення звернень громадян

За 5 місяців 2017 року до регіонального відділення  надійшло 2 письмові звернення, 95 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.

Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Враховуючи вимоги чинного законодавства з регулювання звернень громадян до органів виконавчої влади, в регіональному відділенні постійно здійснюютьсяконсультації з надання первинної правової допомоги громадською приймальнею,  що діє в юридичному секторі.

При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.


Протягом січня - вересня 2016р. робота регіонального відділення  зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у регіональному відділенні.

Діяльність регіонального відділення спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у заявах питань та дотримання термінів їх виконання. Систематично проводяться щомісячний та щоквартальні аналізи та узагальнення звернень громадян

За 9 місяців 2016 року до регіонального відділення  надійшло 3 письмові звернення, 103 звернення отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.

Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Враховуючи вимоги чинного законодавства з регулювання звернень громадян до органів виконавчої влади, в регіональному відділенні постійно здійснюютьсяконсультації з надання первинної правової допомоги громадською приймальнею,  що діє в юридичному секторі.

При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.


Протягом січня - жовтня 2015р. робота регіонального відділення  зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у регіональному відділенні.

Діяльність регіонального відділення спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у заявах питань та дотримання термінів їх виконання. Систематично проводяться щомісячний та щоквартальні аналізи та узагальнення звернень громадян

За 10 місяців 2015 року до регіонального відділення  надійшло 1 письмове звернення, 202 звернення отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.

Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Враховуючи вимоги чинного законодавства з регулювання звернень громадян до органів виконавчої влади, в регіональному відділенні постійно здійснюютьсяк онсультації з надання первинної правової допомоги громадською приймальнею,  що діє в юридичному секторі.

При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.

Начальником регіонального відділення  затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом, який передбачає щотижневе проведення особистих прийомів громадян.  Жителі Івано-Франківської області можуть ознайомитися з графіками прийому громадян  на інформаційному стенді в приміщенні регіонального відділення, у місцевих засобах масової інформації та на веб-сторінці.