A A A K K K

Аналіз регуляторного впливу проекту наказу Фонду державного майна України Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності

від 19 червня 2011 р.

Аналіз регуляторного впливу
проекту наказу Фонду державного майна України Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності

1. Визначення та аналіз проблеми.

Проект наказу Фонду державного майна України "Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності розроблено на виконання підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 року № 737 "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг".

2. Головні цілі прийняття акта

Головними цілями прийняття акту є:

1) підвищення якості адміністративної послуги;

2) забезпечення відкритості та рівності умов при отриманні інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності

3) послідовність дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.

4) встановлення єдиної процедури отримання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності.

3. Альтернативні способи досягнення визначених цілей

Альтернативного способу немає.

4. Опис механізмів та заходів

Механізм закладений в основу проекту регуляторного акта - наказу Фонду державного майна України "Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності", полягає у забезпеченні необхідного рівня доступності та якості адміністративної послуги на кожному етапі її надання, контроль за якістю адміністративної послуги і розгляд скарг одержувача.

5. Обґрунтування можливостей досягнення цілей у разі прийняття регуляторного акту

Прийняття регуляторного акту дозволить встановити чіткі вимоги до надання адміністративної послуги.

Стандарт буде містити:

перелік категорій одержувачів адміністративної послуги;

перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги;

склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги;

вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги;

вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги;

опис результату, який повинен отримати одержувач;

інформацію про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена;

вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації;

вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності;

режим роботи адміністративного органу, тощо;

вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги;

порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту;

порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної.

Стандарт містить посилання на нормативно-правові акти, що стосуються надання адміністративної послуги.

Для реалізації проекту акту немає необхідності створювати нові робочі місця.

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акту

 ВитратиВигоди
ДержаваНе передбачаютьсявстановлення єдиної процедури надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності.
Суб'єкт господарювання Не передбачаютьсядозволить встановити чіткі вимоги до надання адміністративної послуги, вимоги щодо забезпечення відкритості та рівності умов при отриманні інформації
НаселенняНе передбачаютьсядозволить встановити чіткі вимоги до надання адміністративної послуги, вимоги щодо забезпечення відкритості та рівності умов при отриманні інформації

7. Обґрунтування термінів чинності регуляторного акту

Проект регуляторного акту набирає чинності з дня його опублікування у засобах масової інформації відповідно до законодавства України.

Пропонується встановити постійний термін дії наказу - до внесення можливих змін у переліку адміністративних послуг, обумовлених зміною порядку їх застосування, змін у чинному законодавстві або делегування цих повноважень іншим органам виконавчої влади, а також за інших обставин, що зумовлюють необхідність відміни або перегляду даного наказу.

8. Визначення показників результативності регуляторного акту

1) Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта - додаткових надходжень не передбачається тому, що положення акта не несуть збільшення фінансових надходжень.

2) Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, громадяни.

3) Розмір коштів; час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта - не передбачається додаткового витрачання коштів тому, що норми стандарту не встановлюють будь-яких фінансових затрат суб'єктами

4) Рівень поінформованості суб'єктів з основними положеннями акту - середній, оскільки проект наказу розміщено web-сайті ФДМУ www.spfu.gov.ua в мережі Internet.

9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності акту

Базове відстеження результативності вказаного регуляторного акта буде здійснюватись до набрання чинності регуляторного акту в порядку передбаченому ст. 10 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Повторне та періодичне відстеження буде здійснено у визначені законодавством терміни.

Аналіз регуляторного впливу проекту наказу ФДМУ "Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності ", що надається Фондом державного майна України, підготовлено Департаментом інформаційних технологій, моніторингу та прогнозування.

Заступник Голови ФондуЮ. Яковлєв