A A A K K K

Аналіз регуляторного впливу проекту наказу ФДМУ "Про затвердження Порядку подання та розгляду заяви про участь в аукціоні з продажу об'єкта аукціону"

від 16 серпня 2009 р.

Аналіз регуляторного впливу проекту
наказу ФДМУ "Про затвердження Порядку подання та розгляду заяви про участь в аукціоні з продажу об'єкта аукціону"

1. Опис проблеми

Пунктом 21 Порядку продажу об'єктів, що підлягають приватизації, разом із земельними ділянками державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07 2009 № 689, встановлено, що фізична або юридична особа, що бажає зареєструватись як учасник аукціону, повинна подати заяву про участь в аукціоні у порядку, що встановлюється Фондом державного майна.

2. Обґрунтування прийняття регуляторного акту

Проект наказу ФДМУ "Про затвердження Порядку подання та розгляду заяви про участь в аукціоні з продажу об'єкта аукціону" розроблено на виконання Порядку продажу об'єктів, що підлягають приватизації, разом із земельними ділянками державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07 2009 № 689.

3. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта

Прийняття наказу ФДМУ "Про затвердження Порядку подання та розгляду заяви про участь в аукціоні з продажу об'єкта аукціону" дозволить забезпечити чітку та прозору процедуру подання та розгляду заяви про участь в аукціоні з продажу об'єктів, що підлягають приватизації разом із земельними ділянками державної власності.

4. Головні цілі прийняття акта

Ціллю прийняття цього проекту наказу є встановлення чіткої та прозорої процедури подання та розгляду заяви про участь в аукціоні з продажу об'єктів, що підлягають приватизації разом із земельними ділянками державної власності, та забезпечення надходження грошових коштів до державного бюджету згідно з завданнями, встановленими Законом України про Державний бюджет на відповідний рік.

5. Оцінка альтернативних способів досягнення зазначений цілей

Альтернативних способів досягнення зазначених цілей немає.

6. Аргументування переваги обраного способу досягнення встановлених цілей

Необхідність розробки Порядку подання та розгляду заяви про участь в аукціоні з продажу об'єкта аукціону встановлено Порядком продажу об'єктів, що підлягають приватизації, разом із земельними ділянками державної власності, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08.07 2009 № 689.

Встановлення єдиного, чіткого та прозорого порядку подання та розгляду заяви про участь в аукціоні забезпечить залучення широкого кола потенційних покупців до участі в продажу об'єктів, що підлягають приватизації разом із земельними ділянками державної власності, та надходження грошових коштів до Державного бюджету України.

7. Опис механізмів і заходів для вирішення проблеми

Проект наказу ФДМУ "Про затвердження Порядку подання та розгляду заяви про участь в аукціоні з продажу об'єкта аукціону" передбачає, що заява подається до Фонду державного майна або до відповідного органу приватизації за місцем розташування об'єкта аукціону.

Форма заяви наведена у додатку до цього Порядку.

8. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Прийняття проекту наказу ФДМУ "Про затвердження Порядку подання та розгляду заяви про участь в аукціоні з продажу об'єкта аукціону" забезпечить досягнення встановлених цілей шляхом створення чіткої, прозорої та відкритої процедури подання та розгляду заяви про участь в аукціоні.

Запровадження запропонованого акта забезпечить високу вірогідність досягнення поставлених цілей.

9. Оцінка впровадження та виконання вимог регуляторного акта

Впровадження даного нормативно-правового акта дасть змогу:

- вирішити проблему нормативного врегулювання процесу продажу об'єктів, що підлягають приватизації разом із земельними ділянками державної власності;

- забезпечити виконання бюджетних завдань з надходження коштів від продажу об'єктів, що підлягають приватизації разом із земельними ділянками державної власності.

10. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію регуляторного акта

Ризику впливу зовнішніх чинників на дію регуляторного акта немає.

11. Обґрунтування строку дії регуляторного акта

Термін дії запропонованого нормативно-правового акту не визначений.

12. Визначення показників результативності регуляторного акта

Надходження коштів від продажу об'єктів, що підлягають приватизації разом із земельними ділянками державної власності, до Державного бюджету України;

13. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта

13.1 Стосовно регуляторного акта здійснюється базове, повторне та періодичне відстеження у межах строків, установлених статтею 10 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Базове відстеження здійснюється до дня набрання чинності регуляторним актом або більшістю його положень з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта.

Повторне відстеження здійснюється через рік після набрання чинності актом або більшістю його положень, але не пізніше ніж через два роки, якщо рішенням регуляторного органу, який прийняв цей акт, не встановлено більш ранній строк, з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей.

Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження, в тому числі у разі, коли дію акта, прийнятого на визначений строк, було продовжено з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей.

У процесі відстеження встановлюється кількісне та якісне значення для кожного показника результативності, визначеного під час проведення аналізу впливу регуляторного акта.

Базове, повторне та періодичне відстеження здійснюється на основі показників і даних, визначених під час проведення аналізу впливу регуляторного акта.

13.2. Оприлюднення інформації щодо процедури подання та розгляду заяви про участь в аукціоні з продажу об'єкта аукціону в засобах масової інформації (друкованих виданнях, мережі Інтернет).

Аналіз регуляторного впливу підготовлено Департаментом продажу об'єктів нерухомості Фонду державного майна України (м. Київ, вул. Кутузова 18/9, тел./факс 284 52 40).

В.о. Голови ФондуД.Парфененко