A A A K K K

Пояснювальна записка до проекту наказу Фонду державного майна України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акту»

від 3 вересня 2013 р.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту наказу Фонду державного майна України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акту»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

У зв’язку з прийняттям у 2012 році Законів України «Про Державну програму приватизації» та «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки» та з метою приведення нормативно-правового акту у відповідність до законодавства розроблено проект спільного наказу Фонду державного майна України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акту».

Вищезазначений наказ Фонду державного майна України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України визнає таким, що втравив чинність наказ Фонду державного майна України та Ліцензійної палати при Міністерстві економіки України від 19 лютого 1997 року № 190/ЛП-7 «Про затвердження Інструкції щодо умов і правил здійснення посередницької діяльності з приватизаційними паперами та контролю за їх дотриманням», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 березня 1997 року за  № 91/1895.

2. Мета і шляхи її досягнення

         Метою прийняття проекту наказу «Про визнання таким, що втратив чинність,  нормативно-правового акту» є приведення нормативно-правових актів Фонду державного майна України у відповідність до чинного законодавства.

3. Правові аспекти

У даній сфері правовідносини регулюються:

Законом України «Про приватизацію державного майна»;

Законом України «Про Державну програму приватизації».

4. Фінансово-економічне обґрунтування

         Реалізація нормативно-правового акта не потребує додаткових матеріальних та інших витрат.

5. Позиція заінтересованих органів

         Проект наказу підлягає  погодженню з Антимонопольним комітетом України, Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва та  реєстрації у Міністерстві  юстиції  України.

6. Регіональний аспект

         Проект наказу не стосується  регіонального аспекту.

6¹. Запобігання дискримінації

         У проекті наказу відсутні ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

         Проект наказу не містить правил і процедур, що можуть становити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

         Проект наказу не потребує проведення консультацій з громадськістю.

9. Оцінка регуляторного впливу

         Даний проект акта не містить положень, які спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб’єктами господарювання. 

 

Заступник Голови Фонду                                     І. Миронюк