A A A K K K

Пояснювальна записка до проекту наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до нормативно-правового акта»

від 21 серпня 2014 р.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до нормативно-правового акта»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до нормативно-правового акта» (далі - проект наказу) розроблено відповідно до Закону України від 13 травня 2014 року № 1253-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо засвідчення вірності копій документів і виписок з них та справжності підпису на документах».

Необхідність розроблення змін до нормативно-правового акта Фонду державного майна України обумовлена змінами, запровадженим вищезазначеним Законом, яким були внесені зміни до статей 7 та 16 Закону України від 6 березня 1992 року № 2171-XII «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)» в частині оформлення документів, які подаються до органів приватизації разом з заявами про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та про приватизацію.

Проект наказу розроблено з метою приведення Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, та заяви про приватизацію щодо об'єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 17 квітня 1998 року № 772 (у редакції наказу Фонду державного майна України від 02 квітня 2012 року № 437, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 травня 2012 року за № 752/21065) (далі - Порядок), у відповідність до чинного законодавства.

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою розроблення проекту наказу є приведення нормативно-правового акта Фонду державного майна України у відповідність до чинного законодавства України шляхом його прийняття.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють такі нормативно-правові акти:

- Закон України «Про Фонд державного майна України»;

- Закон України «Про приватизацію державного майна»;

- Закон України «Про приватизацію  невеликих  державних  підприємств (малу приватизацію)»;

- Державна програма приватизації на 2012-2014, затверджена Законом України «Про Державну програму приватизації»;

- Закон України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки».

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту наказу не потребує додаткових матеріальних витрат та інших витрат із Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Державною регуляторною службою України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

Проект наказу не містить ознак дискримінації.

7. Запобігання корупції

Проект наказу не містить правил та процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проект наказу разом із повідомленням про його оприлюднення та аналізом регуляторного впливу до проекту наказу розміщується на офіційному сайті Фонду  державного майна України з метою забезпечення інформування громадськості та одержання зауважень і пропозицій.

 9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери та не потребує погодження з уповноваженими представниками від всеукраїнських профспілок, їх об'єднань та всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців.

10. Оцінка регуляторного впливу

Стосовно регуляторного акта буде здійснюватися базове, повторне та періодичне відстеження у межах строків, встановлених статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

11. Прогноз результатів

Прийняття проекту наказу дозволить привести нормативно-правовий акт Фонду державного майна України у відповідність до чинного законодавства, що дасть змогу забезпечити спрощення оформлення документів, які подаються до органів приватизації разом з заявами про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та про приватизацію.

 

В.о. Голови Фонду                                                                           Д. Парфененко

« ___ » _______________ 2014 р.