A A A K K K

Аналіз регуляторного впливу проекту наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України від 23 січня 2004 року №105»

від 28 березня 2013 р.

АНАЛІЗ
регуляторного впливу проекту наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України від 23 січня 2004 року №105»

Цей аналіз регуляторного впливу (далі – Аналіз) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004року № 308. Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проекту наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України від 23 cічня 2004 року №105».

1. Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Проект наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України  від 23 січня 2004 року» (далі – проект наказу) розроблено  відповідно до Закону України «Про акціонерні товариства» 

Метою розробки проекту наказу є приведення нормативно-правових актів Фонду державного майна України у відповідність до вимог чинного законодавства, забезпечення реалізації норм Закону України «Про акціонерні товариства».

2. Ціль державного регулювання

Основними цілями прийняття проекту наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України  від 23 січня 2004 року» є приведення нормативно-правового акта Фонду державного майна України у відповідність з вимогами Закону України «Про акціонерні товариства» від 17 вересня 2008 року № 514-VI.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей, наведення аргументів щодо переваги обраного способу

Доцільно розглянути два способи досягнення встановленої мети:

залишення без змін чинного нормативно-правового акту, що не дозволить досягнути цілей державного регулювання, визначених у пункті 2 Аналізу, стосовно забезпечення виконання вимог прийнятого Закону України «Про акціонерні товариства»;

прийняття проекту наказу, дозволить досягнути поставлених цілей, забезпечити дотримання вимог Закону України «Про акціонерні товариства» та уникнути можливих непорозумінь.

 4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми, і відповідні заходи

Прийняття регуляторного акта дозволить забезпечити дотримання вимог чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про акціонерні товариства».

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Впливу зовнішніх факторів на дію регуляторного акта не очікується.

Реалізація запропонованого нормативно-правового акта не потребує додаткових матеріальних витрат.

Очікувані наслідки дії запропонованого регуляторного акта не передбачають нанесення шкоди суб’єктам господарювання.

Запровадження зазначеного регуляторного акта забезпечить високу ймовірність досягнення поставлених цілей.

6. Очікувані результати прийняття акта

Прийняття регуляторного акта сприятиме приведенню нормативно-правового акта у відповідність до законодавства України.

7. Обґрунтування запропонованого строку дії акта (у разі обмеження цього строку)

Строк дії акта необмежений у часі. Разом з тим він може змінюватися з урахуванням майбутніх змін до законодавства, що впливає на регуляторний акт.

8. Показники результативності акта

Середній рівень поінформованості з основних положень акта здійснюється шляхом його розміщення на сайті Фонду в мережі Інтернет з метою оприлюднення та отримання зауважень і пропозицій.

Розподіл вигод і витрат для суб’єктів регуляторного акта у зв’язку із його прийняттям наведено у таблиці.

Суб’єкти

Вигоди

Витрати

Держава

Приведення нормативно-правового акта у відповідність до вимог Закону України «Про акціонерні товариства»

Не потребує

Суб’єкти господарювання

Можливість використання нормативно-правового акта при визначенні початкової вартості пакетів акцій публічних акціонерних товариств, що підлягають продажу на конкурсах 

Не потребує

Громадяни

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Відповідно до законодавства Фонд державного майна здійснюватиме базове, повторне, та періодичне відстеження результативності регуляторного акта у строки, визначені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»

Базове відстеження результативності акта до дня набрання чинності регуляторним актом здійснюється шляхом аналізу отриманих зауважень та пропозицій.

Результативність застосування змін до наказу Фонду державного майна України від 23 січня 2004 року №105 вивчатиметься Фондом державного майна України протягом року з дати набрання ними чинності. За результатами такого відстеження буде проведений порівняльний аналіз показників результативності акта до набрання ним чинності і після набрання чинності.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження результативності акта.

Аналіз регуляторного впливу підготовлено Управління з питань оціночної діяльності Фонду державного майна України (01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, телефон 200-32-68) 

 

Голова Фонду                                                                                     О. Рябченко