A A A K K K

Порівняльна таблиця до проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань приватизації та земельних відносин"

від 10 лютого 2010 р.

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань приватизації та земельних відносин"

Зміст положення (норми) чинного законодавства Зміст відповідного положення (норми) проекту акта
ЗЕМЕЛЬНИЙ КОДЕКСЗЕМЕЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Стаття 171. Повноваження державних органів приватизації у галузі земельних відносин Стаття 171. Повноваження державних органів приватизації у галузі земельних відносин
Державні органи приватизації здійснюють продаж земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації.1. До повноважень державних органів приватизації у галузі земельних відносин стосовно земель, на яких розташовані державні, в тому числі казенні, підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких державі належать частки (акції, паї), об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти, що належать державі, відноситься:
.а) продаж разом з об'єктами державної власності, які підлягають приватизації, земельних ділянок державної власності, на яких такі об'єкти розташовані;
.б) внесення земельних ділянок державної власності до статутного капіталу господарських товариств;
.в) контроль за виконанням умов договорів відчуження земельних ділянок;
.г) розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом, зокрема шляхом:
.надання земельних ділянок у користування із земель державної власності відповідно до цього Кодексу;
.припинення права користування земельними ділянками державної власності у випадках, передбачених цим Кодексом;
.передачі земельних ділянок в оренду;
.передачі земельних ділянок державної власності, в тому числі разом з розташованими на них об'єктами права державної власності, у комунальну власність відповідно до законодавства;
.ґ) виконання повноважень, визначених для органів виконавчої влади частиною другою статті 20, частиною першою статті 116, частинами першою, третьою і шостою статті 123, частиною першою статті 127, частиною другою статті 149, частинами першою, третьою, восьмою, дев'ятою і одинадцятою статті 151, пунктами "а-в" частини першої статті 186 цього Кодексу;
.д) отримання та розгляд документів у випадках, визначених частинами другою та сьомою статті 123, частиною другою статті 144, першим реченням частини п'ятої статті 151 цього Кодексу.
. Державні органи приватизації здійснюють продаж земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які були відчужені з державної власності без займаних ними земельних ділянок.
..
Стаття 82. Право власності на землю юридичних осіб Стаття 82. Право власності на землю юридичних осіб
1. Юридичні особи (засновані громадянами України або юридичними особами України) можуть набувати у власність земельні ділянки для здійснення підприємницької діяльності у разі: 1. Юридичні особи (засновані громадянами України або юридичними особами України) можуть набувати у власність земельні ділянки для здійснення підприємницької діяльності у разі:
а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами; а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами;
б) внесення земельних ділянок її засновниками до статутного фонду; б) внесення її засновниками (учасниками, акціонерами) до статутного капіталу земельних ділянок чи об'єктів нерухомого майна та об'єктів незавершеного будівництва разом з земельними ділянками, на яких вони розташовані;
в) прийняття спадщини; в) прийняття спадщини;
г) виникнення інших підстав, передбачених законом. г) виникнення інших підстав, передбачених законом.
3. Спільні підприємства, засновані за участю іноземних юридичних і фізичних осіб, можуть набувати право власності на земельні ділянки несільськогосподарського призначення у випадках, визначених частинами першою та другою цієї статті, та в порядку, встановленому цим Кодексом для іноземних юридичних осіб. 3. Спільні підприємства, засновані за участю іноземних юридичних і фізичних осіб, у тому числі підприємства з іноземними інвестиціями, можуть набувати право власності на земельні ділянки несільськогосподарського призначення у випадках, визначених частинами першою і другою цієї статті, та в порядку, встановленому цим Кодексом для іноземних юридичних осіб.
..
Стаття 120. Перехід права на земельну ділянку у разі набуття права на жилий будинок, будівлю або спорудСтаття 120. Перехід права на земельну ділянку у разі набуття права на житловий будинок, будівлю або споруду
1. У разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об'єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення.1. У разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою (крім земель державної та комунальної власності), на якій розташовані ці об'єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину (крім земель державної та комунальної власності), на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення.
2. Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.2. Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування (крім права постійного користування землями державної та комунальної власності) земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.
3. У разі переходу права власності на будинок або його частину від однієї особи до іншої за договором довічного утримання право на земельну ділянку переходить на умовах, на яких ця земельна ділянка належала попередньому землевласнику (землекористувачу)..
4. У разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду кількома особами право на земельну ділянку визначається пропорційно до часток осіб у праві власності жилого будинку, будівлі або споруди.4. У разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду кількома особами право (крім права власності на землі державної та комунальної власності) на земельну ділянку визначається пропорційно до часток осіб у праві власності на жилий будинок, будівлю або споруду.
5. У разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду фізичними або юридичними особами, які не можуть мати у власності земельних ділянок, до них переходить право користування земельною ділянкою, на якій розташований жилий будинок, будівля або споруда, на умовах оренди..
6. Істотною умовою договору, який передбачає набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, є кадастровий номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з набуттям права власності на ці об'єкти..
Укладення договору, який передбачає набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що пов'язане з переходом права на частину земельної ділянки, здійснюється після виділення цієї частини в окрему земельну ділянку та присвоєння їй окремого кадастрового номера..
У разі набуття права власності на жилий будинок (крім багатоквартирного), який розташований на землях державної або комунальної власності, що перебувають у користуванні іншої особи, та необхідності поділу земельної ділянки площа земельної ділянки, що формується, не може бути меншою, ніж максимальний розмір земельних ділянок відповідного цільового призначення, визначених статтею 121 Земельного кодексу України (крім випадків, коли формування земельної ділянки в такому розмірі є неможливим)..
..
Стаття 122. Повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування
Стаття 122. Повноваження органів виконавчої влади, державних органів приватизації та органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування
1. Сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
.
2. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, районні ради передають земельні ділянки у власність або у користування із відповідних земель спільної власності територіальних громад для всіх потреб. .
3. Районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для: .
а) сільськогосподарського використання; .
б) ведення водного господарства, крім випадків, передбачених частиною сьомою цієї статті; .
в) будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо), крім випадків, визначених частиною сьомою цієї статті. .
4. Обласні державні адміністрації передають земельні ділянки на їх території із земель державної власності у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів для всіх потреб, крім випадків, визначених частинами третьою, сьомою цієї статті. .
5. Київська та Севастопольська міські державні адміністрації передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах їх територій для всіх потреб, крім випадків, визначених частиною сьомою цієї статті. .
6. Рада міністрів Автономної Республіки Крим передає земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах міст республіканського (Автономної Республіки Крим) значення та за їх межами для всіх потреб, крім випадків, визначених частинами третьою, сьомою цієї статті. 6. Рада міністрів Автономної Республіки Крим передає земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах міст республіканського (Автономної Республіки Крим) значення та за їх межами для всіх потреб, крім випадків, визначених частинами третьою, сьомою і восьмою цієї статті.
7. Кабінет Міністрів України передає земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у випадках, визначених статтями 149, 150 цього Кодексу..
.8. Державні органи приватизації передають земельні ділянки у користування у випадках, передбачених статтею 171, та в порядку, передбаченому статтями 123 і 124 цього Кодексу.
..
Стаття 123. Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користуванняСтаття 123. Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування
1. Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування..
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:.
зміни цільового призначення земельних ділянок відповідно до закону;.
надання у користування земельних ділянок, межі яких невстановлені в натурі (на місцевості)..
Надання у користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою..
2. Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації..
У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки)..
3. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку..
Забороняється відмова у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування об'єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього Кодексу.Забороняється відмова у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування об'єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього Кодексу, та щодо земельних ділянок, на яких розташовані будівлі, споруди та об'єкти незавершеного будівництва, які перебувають в державній або в комунальній власності, або у власності юридичних осіб.
Умови і строки розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок визначаються договором, укладеним замовником з виконавцем цих робіт відповідно до типового договору..
Типовий договір на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки затверджується Кабінетом Міністрів України..
7. Якщо земельна ділянка надається у користування Кабінетом Міністрів України, погоджений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки подається відповідно до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, які розглядають його і в місячний строк подають зазначений проект із своїми пропозиціями до Кабінету Міністрів України.7. Якщо земельна ділянка надається у користування Кабінетом Міністрів України, погоджений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки подається відповідно до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, державного органу приватизації, які розглядають його і в місячний строк подають зазначений проект із своїми пропозиціями до Кабінету Міністрів України.
..
Стаття 124. Порядок передачі земельних ділянок в оренду Стаття 124. Порядок передачі земельних ділянок в оренду
1. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки. 1. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади, державного органу приватизації або органу місцевого самоврядування чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.
На підставі рішень державних органів приватизації передаються в оренду земельні ділянки, на яких розташовані:
а) єдині майнові комплекси господарських товариств або їх структурних підрозділів
(включаючи об'єкти нерухомості, які перебувають на їх балансі), у статутному капіталі яких державі належать частки (акції, паї);
б)
єдині майнові комплекси господарських товариств або їх структурних підрозділів (включаючи об'єкти нерухомості, які перебувають на їх балансі), у статутному капіталі яких частки (акції, паї), що належали державі, повністю приватизовані і які не набули право власності на земельні ділянки у встановленому порядку;
в) єдині майнові комплекси державних підприємств або їх структурних підрозділів, передані в оренду;
г) об'єкти нерухомості (окремі будівлі, споруди) державної власності, передані в оренду;
ґ) об'єкти нерухомості (окремі будівлі, споруди), які перебували у державній власності і були приватизовані або іншим чином набуті у власність.
2. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу. 2. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених пунктами "а - ґ" частини першої цієї статті та частинами другою і третьою статті 134 цього Кодексу.
3. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу. 3. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам у випадках, визначених:
пунктами "а - ґ" частини першої цієї статті, здійснюється у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку;
частинами другою і третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу.
..
Стаття 127. Продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них Стаття 127. Продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них
2. Продаж земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на конкурентних засадах у формі аукціону здійснюється у випадках та порядку, встановлених главою 21 цього Кодексу. 2. Продаж земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на конкурентних засадах у формі аукціону здійснюється у випадках та порядку, встановлених главою 21 цього Кодексу.
Продаж разом з об'єктами, які підлягають приватизації, земельних ділянок державної власності та земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, що були відчужені з державної власності без займаних ними земельних ділянок, здійснюється у випадках та порядку, встановлених главою 20 цього Кодексу та законодавством про приватизацію.
..
Стаття 128. Порядок продажу земельних ділянок державної та комунальної власності громадянам та юридичним особам Стаття 128. Порядок продажу земельних ділянок державної та комунальної власності громадянам та юридичним особам
1. Продаж громадянам і юридичним особам земельних ділянок державної (крім земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації) та комунальної власності для потреб, визначених цим Кодексом, провадиться місцевими державними адміністраціями, Радою міністрів Автономної Республіки Крим або органами місцевого самоврядування в межах їх повноважень.



Продаж громадянам і юридичним особам земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, здійснюється державними органами приватизації у порядку, що затверджує Кабінет Міністрів України.
1. Продаж громадянам і юридичним особам земельних ділянок державної (крім земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, а також земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що були іншим законним чином відчужені з державної власності) та комунальної власності для потреб, визначених цим Кодексом, здійснюється місцевими державними адміністраціями, Радою міністрів Автономної Республіки Крим або органами місцевого самоврядування в межах їх повноважень.
Продаж громадянам і юридичним особам разом з об'єктами, які підлягають приватизації, земельних ділянок державної власності, а також земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, що були іншим законним чином відчужені з державної власності, здійснюється відповідно до законодавства з питань приватизації державними органами приватизації у порядку, що затверджує Кабінет Міністрів України.
2. Громадяни та юридичні особи, зацікавлені у придбанні земельних ділянок у власність, подають заяву (клопотання) до відповідного органу виконавчої влади або сільської, селищної, міської ради чи державного органу приватизації. 2. Громадяни та юридичні особи, зацікавлені у придбанні земельних ділянок у власність, подають заяву (клопотання) до відповідного органу виконавчої влади або сільської, селищної, міської ради.
..
Стаття 134. Обов'язковість продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах)Стаття 134. Обов'язковість продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах)
2. Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі:2. Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі:
розташування на земельних ділянках об'єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб;.
використання земельних ділянок для потреб, пов'язаних з користуванням надрами, та спеціального водокористування відповідно до отриманих спеціальних дозволів (ліцензій);.
використання релігійними організаціями, які легалізовані в Україні, земельних ділянок під культовими будівлями;.
будівництва об'єктів, що в повному обсязі здійснюється за кошти державного та місцевих бюджетів;.
надання земельних ділянок державним та комунальним підприємствам, бюджетним установам;.
надання земельних ділянок підприємствам, установам і громадським організаціям у сфері культури і мистецтв (у тому числі національним творчим спілкам та їх членам) під творчі майстерні;.
надання земельних ділянок в оренду для реконструкції кварталів застарілої забудови, для будівництва соціального та доступного житла, якщо конкурс на його будівництво вже проведено;.
розміщення іноземних дипломатичних представництв та консульських установ, представництв міжнародних організацій згідно з міжнародними договорами України;.
надання земельної ділянки, викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності для забезпечення таких потреб; .
надання земельної ділянки замість викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності та повернення такої земельної ділянки колишньому власнику чи його спадкоємцю (правонаступнику), у разі якщо така потреба відпала;.
будівництва, обслуговування та ремонту об'єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об'єктів зв'язку та дорожнього господарства (крім об'єктів дорожнього сервісу);.
створення озеленених територій загального користування;.
будівництва об'єктів забезпечення життєдіяльності населених пунктів (сміттєпереробних об'єктів, очисних споруд, котелень, кладовищ, протиерозійних, протизсувних і протиселевих споруд);.
передачі громадянам земельних ділянок для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів, для сінокосіння і випасання худоби, для городництва;.
надання земельних ділянок особам взамін тих, що були викуплені (примусово відчужені) для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності за рішенням органів державної влади та органів місцевого самоврядування;.
розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції;.
надання земельної ділянки, викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності для забезпечення таких потреб;.
надання земельної ділянки взамін викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності та повернення такої земельної ділянки колишньому власнику або його спадкоємцю (правонаступнику) у разі, якщо така потреба відпала;.
поновлення договорів оренди землі;.
.перебування в користуванні земельних ділянок або розташованих на них будівель та споруд підприємств установ та організацій, що належать до державної та комунальної власності, та у випадках, визначених у пунктах "а - ґ" частини першої статті 124 цього Кодексу;
надання земельних ділянок в інших випадках, визначених законом..
..
Стаття 186. Розгляд і затвердження землевпорядної документаціїСтаття 186. Розгляд і затвердження землевпорядної документації
2. Зміни до землевпорядних проектів та інших матеріалів з питань землеустрою вносяться за рішенням органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування або власників землі та землекористувачів, які затвердили ці проекти.2. Зміни до землевпорядних проектів та інших матеріалів з питань землеустрою вносяться за рішенням органів виконавчої влади, державних органів приватизації, органів місцевого самоврядування або власників землі та землекористувачів, які уповноважені затверджувати відповідні види такої документації.
..
Розділ X. ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯРозділ X. ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
10. Рішення про розмежування земель державної і комунальної власності в межах населених пунктів приймають відповідні сільські, селищні, міські ради за погодженням з органами виконавчої влади, а за межами населених пунктів - органи виконавчої влади за погодженням з відповідними органами місцевого самоврядування.
Кабінет Міністрів України здійснює:
а) визначення меж земельних ділянок, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що належать до сфери управління Президента України, Верховної Ради України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, Вищого господарського суду України, Генеральної прокуратури України, центральних органів виконавчої влади, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук, інших державних наукових установ та організацій;
б) визначення меж земельних ділянок, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що перебувають у сфері управління Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій.
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації визначають межі земельних ділянок, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що перебувають у сфері управління районних державних адміністрацій.























.Державні органи приватизації погоджують рішення Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Севастопольської міської державних адміністрацій про розмежування земель державної та комунальної власності за межами населених пунктів, а також рішення сільських, селищних і міських рад про розмежування земель державної та комунальної власності в межах населених пунктів щодо земель, на яких розташовані державні, в тому числі казенні, підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких державі належать частки (паї, акції), об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти, що належать державі.
12. До розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці третьому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.
Державні органи приватизації здійснюють розпорядження (крім відчуження земель, на яких розташовані об'єкти, що не підлягають приватизації) землями, на яких розташовані державні, в тому числі казенні, підприємства, господарські товариства, у статутних фондах яких державі належать частки (акції, паї), об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти, а також продаж земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації.
12. До розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці другому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.
Державні органи приватизації здійснюють розпорядження (крім відчуження земель, на яких розташовані об'єкти, що не підлягають приватизації) землями, на яких розташовані державні, в тому числі казенні, підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких державі належать частки (акції, паї), об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти, що належать державі (як в межах, так і поза межами населених пунктів).
..
ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Стаття 377. Право на земельну ділянку у разі набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розміщені на нійСтаття 377. Право на земельну ділянку при придбанні житлового будинку, будівлі або споруди, що розміщені на ній
1. До особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача). 1. До особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку(крім земель державної та комунальної власності), на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача).
..
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)
Стаття 2. Об'єкти малої приватизаціїСтаття 2. Об'єкти малої приватизації
1. Об'єктами малої приватизації є:

цілісні майнові комплекси невеликих державних підприємств, віднесених Державною програмою приватизації до групи А;


окреме індивідуально визначене майно;


об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти.
1. Об'єктами малої приватизації є:

єдині
майнові комплекси невеликих державних підприємств, віднесених Державною програмою приватизації до групи А, в тому числі разом із земельними ділянками державної власності, на яких вони розташовані;
окреме індивідуально визначене майно, в тому числі разом із земельними ділянками державної власності, на яких воно розташоване;
об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти, в тому числі разом із земельними ділянками державної власності, на яких вони розташовані;

земельні ділянки державної власності, на яких розташовані об'єкти, які були відчужені з держав
Підписка на новини