A A A K K K

Веб-портал працює в тестовому режимі. Зауваження та побажання направляйте на адресу press@spfu.gov.ua

Звіти про надходження звернень громадян

14.02.2020

Порядок прийому громадян керівництвом Управління реалізації повноважень у Чернівецькій області РВ ФДМУ по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях

Графік прийому громадян керівництвом Управління забезпечення реалізації повноважень у Чернівецькій області РВ ФДМУ по Івано-франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях

 

 

27.12.2019

Звіт про роботу зі зверненнями громадян

За результатами проведеного узагальненого моніторингу роботи із зверненнями громадян в регіональному відділенніза період з 01.01.2019 по 31.12.2019 прийнято на особистому прийомі526громадян. Протягом зазначеного періоду розглянуто 1звернення, що надійшло через органи владиза належністю.

На вищезазначене звернення надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

 

 

09.10.2019

Звіт про роботу зі зверненнями громадян

 

За результатами проведеного узагальненого моніторингу роботи із зверненнями громадян в регіональному відділенні за період з 01.01.2019 по 01.10.2019 прийнято на особистому прийомі 430 громадян ( з них 124- за 3 квартал). Протягом зазначеного періоду розглянуто 1 звернення, що надійшло поштою за належністю.

На вищезазначене звернення надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

 

16.04.2019

Звіт про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2018 року

За результатами проведеного узагальненого моніторингу роботи із зверненнями громадян в регіональному відділенніза період з 01.01.2019 по 31.03.2019 прийнято на особистому прийомі 179громадян. Протягом зазначеного періоду розглянуто 1звернення, що надійшли поштою від громадян.

На вищезазначене звернення надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

За період з 01.01.2019р. по 31.03.2019 року надійшло 2  запити на публічну інформацію, розпорядником якої є РВ ФДМУ по Чернівецькій області, безпосередньо до державного органу приватизації, на які надано вичерпні відповіді  електронною поштою та поштовим відправленням.

         Також отримано 4 запити на публічну інформацію за належністю від Фонду державного майна України, на які надано докладні відповіді згідно з чинним  законодавством на електронні адреси запитувачів та поштою.

 

18.01.2019

Звіт про звернення громадян за 2018

За результатами проведеного узагальненого моніторингу роботи із зверненнями за період з 01.01.2018 по 31.12.2018 прийнято на особистому прийомі656громадян. Протягом зазначеного періоду розглянуто 11 звернень, що пересилалися регіональному відділенню за належністю та 4 звернення, що надійшли на адресу регіонального відділення поштою від громадян. На вищезазначені звернення надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

 

16.01.2019

Робота, проведенна у 2018 році зі зверненнями громадян

За результатами проведеного узагальненого моніторингу роботи із зверненнями громадян в регіональному відділенніФДМУ по Чернівецькій області за період з 01.01.2018 по 31.12.2018 було прийнято на особистому прийомі707громадян. Протягом зазначеного періоду було здійснено розгляд 14 звернень за належністю та 4 звернення, що надійшли поштою від громадян.

На вищезазначені звернення надано вичерпні відповіді та ґрунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

 

08.11.2018

Звіт про звернення громадян за І півріччя

За результатами проведеного узагальненого моніторингу роботи із зверненнями громадян в регіональному відділенніза період з 01.01.2018 по 30.06.2018 прийнято на особистому прийомі455громадян. Протягом зазначеного періоду розглянуто 11 звернень, що пересилалися регіональному відділенню за належністю та 4 звернення, що надійшли на адресу регіонального відділення поштою від громадян. На вищезазначені звернення надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

 

 

10.08.2018

Звіт про звернення громадян за І півріччя 2018

 

За результатами проведеного узагальненого моніторингу роботи із зверненнями громадян в регіональному відділенні за період з 01.01.2018 по 30.06.2018 прийнято на особистому прийомі 455 громадян. Протягом зазначеного періоду розглянуто 11 звернень, що пересилалися регіональному відділенню за належністю та 4 звернення, що надійшли на адресу регіонального відділення поштою від громадян. На вищезазначені звернення надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

 

03.04.2018

Звіт про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2018 року

За результатами проведеного узагальненого моніторингу роботи із зверненнями громадян за період з 01.01.2018 по 31.03.2018 регіональним відділеннямФДМУ по Чернівецькій області прийнято 243громадян на особистому прийомі, розглянуто 2 (два)звернення за належністю та 1 (одне) звернення, що надійшло поштою від громадян. На вищезазначені звернення надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України. Звернення від громадян, що надійшло поштою знаходиться у стадії розгляду.

 

16.01.2018

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли за період з 01.01.2017 по 31.12.2017

Загальна кількість звернень громадян становить 755. Із них від громадян поштою-3, від громадян на особистому прийомі – 747, за належністю - 4 (через уповноважену особу-2, через органи влади-2), від іншої установи-1. На усі зазначені звернення надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

 

 

29.12.2017

Звіт про стан здійснення прийому громадян посадовими особами регіонального відділення Фонду державного майна України по Чернівецькій області протягом 4 кварталу 2017 року

Регіональним відділенням здійснюється розгляд звернень громадян відповіднодо  ст. 40 Конституції України, відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про доступ до публічної інформації” та з метою забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання, зміцнення і розширення зв’язків з громадськістю.

Особистий прийом громадян проводиться згідно затвердженого графіку особистого прийому громадян: начальником регіонального відділення щовівторка з 10 до 18 години; заступником начальника регіонального відділення щочетверга з 10 до 18 години: керівниками структурних підрозділів з питань, що належать до їх компетенції, протягом робочого дня. Облік особистого прийому громадян керівництвом регіонального відділення та керівниками підлеглих підрозіділів здійснюється у журналі обліку прийому громадян.

За результатами проведеного узагальненого моніторингу протягом ІVкварталу 2017року було прийнято 262громадян, яким надано роз’яснення в межах повноважень органу приватизації, розглянуто однезвернення за належністю, одне звернення через уповноважену особу. На вищезазначені звернення надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

          

 

06.10.2017

Звіт про роботу зі зверненнями громадян

за ІІІ  квартал 2017 року

За результатами проведеного узагальненого аналізу протягом ІІІ кварталу 2017 року розглянуто 197 звернень громадян, поданих на особистих прийомах посадових осіб регіонального відділення, На звернення надано вичерпні відповіді та ґрунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації,  визначених чинним законодавством України.

 

 

05.07.2017

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за ІІ  квартал 2017 року

За результатами проведеного узагальненого аналізу протягом ІI кварталу 2017 року було прийнято 191 громадяна, яким надано роз’яснення в межах повноважень органу приватизації.Розглянуто 2 (два) звернення, що надійшли до регіонального відділення за належністю та 2 (два) звернення, що надійшло безпосередньо до регіонального відділення  на які надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

 

 

05.04.2017

 

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за І  квартал 2017 року

За результатами проведеного узагальненого аналізу протягом І кварталу 2017 року розглянуто 101 звернень громадян, із них 99 - на особистих прийомах посадових осіб регіонального відділення, 1 звернення, що надійшло до регіонального відділення за належністю та 1 звернення – безпосередньо до РВ. Надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

 

18.01.2017

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2016 рік

За результатами проведеного узагальненого аналізу протягом 2017 року розглянуто 101 звернень громадян, із них 99 - на особистих прийомах посадових осіб регіонального відділення, 1 звернення, що надійшло до регіонального відділення за належністю та 1 звернення – безпосередньо до РВ. Надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

 

03.10.2016

Звіт про звернення громадян за 9 міс. 2016 року

Керуючись ст. 40 Конституції України, відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про доступ до публічної інформації”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 07.02.2008 № 109 та з метою забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання, зміцнення і розширення зв’язків з громадськістю регіональним відділенням здійснюється розгляд  звернень громадян.

Особистий прийом громадян проводиться згідно затвердженого графіку особистого прийому громадян: начальником регіонального відділення щовівторка з 10 до 18 години; заступником начальника регіонального відділення щочетверга з 10 до 18 години: керівниками структурних підрозділів з питань, що належать до їх компетенції, протягом робочого дня. Облік особистого прийому громадян керівництвом регіонального відділення та керівниками підлеглих підрозіділів здійснюється у журналі обліку особистого прийому громадян. За результатами проведеного узагальненого аналізу протягом ІІІ кварталу 2016року було прийнято 25 громадян, розглянуто 2 (два) звернення, що надійшло безпосередньо до регіонального відділення. Надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.

     

10.07.2016

Звіт про надходження звернень громадян за 1 півріччя 2016 року

Керуючись ст. 40 Конституції України, відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 07.02.2008 № 109 та з метою забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання, зміцнення і розширення зв’язків з громадськістю регіональним відділенням здійснюється розгляд  звернень громадян.

Особистий прийом громадян проводиться згідно затвердженого графіку особистого прийому громадян: начальником регіонального відділення щовівторка з 10 до 18 години; заступником начальника регіонального відділення щочетверга з 10 до 18 години: керівниками структурних підрозділів з питань, що належать до їх компетенції, протягом робочого дня. Облік особистого прийому громадян керівництвом регіонального відділення та керівниками підлеглих підрозділів здійснюється у журналі обліку особистого прийому громадян. За результатами проведеного узагальненого аналізу протягом І півріччя 2016 року було прийнято 64 громадян, розглянуто 4 звернення, що надійшли до регіонального відділення за належністю та 1 звернення, що надійшло на адресу регіонального відділення. Надано вичерпну відповідь та грунтовні роз’яснення в межах повноважень органу приватизації з дотриманням строків виконання, визначених чинним законодавством України.