A A A K K K

Веб-портал працює в тестовому режимі. Зауваження та побажання направляйте на адресу press@spfu.gov.ua

Нежитлова будівля в с. Новоєлизаветівка Донецька обл.

ІНФОРМАЦІЯ
про повторний продаж на аукціоні в
електронній формі об’єкта державної власності

Назва об’єкта: нежитлова будівля літ. «А-1» з прибудовами та ґанком (інв. № 26).

Адреса об’єкта:85372, Донецька обл., Покровський р-н, с. Новоєлизаветівка, вул. Широка, 86а.

Балансоутримувач: КСП «Селидівське» (код за ЄДРПОУ 00848196). Адреса балансоутримувача: 85372, Донецька обл., Покровський р-н, с. Новоєлизаветівка, вул. Широка.

Відомості про об’єкт нерухомості: загальна площа приміщень – 228,1 м2; фундамент – камінь, ґанок – цегла, стіни – гіпсоблок (стіни прибудови – шлакоблок), покрівля – азбестові листи, перекриття – дерево, підлога – цемент. Інженерні комунікації – електропостачання. Стан об’єкта незадовільний, потребує відновлювального ремонту.

Початкова ціна об’єкта без ПДВ – 97 278,00 грн.

Початкова ціна об’єкта з ПДВ – 116 733,60 грн.

ПДВ – 19 455,60 грн.

Умови продажу об’єкта: подальше використання об’єкта покупець визначає самостійно; забезпечити дотримання санітарних норм під час експлуатації об’єкта; забезпечити упорядкування прилеглої до об’єкта території; здійснення заходів щодо державної реєстрації права власності на об’єкт приватизації згідно з чинним законодавством України протягом 6 місяців після підписання акта передачі державного майна; вирішити питання землекористування згідно з вимогами чинного законодавства протягом 2 років після набуття права власності на об’єкт; сплатити за об’єкт у строки, передбачені чинним законодавством; подальше відчуження покупцем об’єкта приватизації в період чинності умов договору купівлі-продажу здійснюється за погодженням з РВ ФДМУ по Донецький області із забезпеченням переходу до нового власника всіх зобов’язань, не виконаних покупцем на момент такого відчуження, відповідальності за їх невиконання, визначених законодавством та договором купівлі-продажу, прав та обов’язків покупця згідно з законодавством України.

Сума грошових коштів у розмірі 11 673,36 грн (без ПДВ), що становить 10 % від початкової ціни об’єкта, вноситься покупцями на р/р № 37319085011314 в ДКСУ, МФО 820172, код за ЄДРПОУ 13511245; одержувач: РВ ФДМУ по Донецькій області.

Плата за реєстрацію заяви у сумі 17,00 грн (без ПДВ) та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на р/р № 37187001011314 в ГУ ДКСУ у Харківській області, МФО 851011, код за ЄДРПОУ 13511245; одержувач: РВ ФДМУ по Донецькій області.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до вимог Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 9 вересня 2015 року № 1325 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015 року за № 1147/27592.

Приймання та реєстрація заяви на участь в аукціоні в електронній формі проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17 квітня 1998 року № 772 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за № 400/2840 (зі змінами).

Аукціон в електронній формі буде проведено Центральною універсальною біржею 30.03.2018. Час внесення цінових пропозицій (початку аукціону) – 10.00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) – 12.00.

Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді на сайт Товарної біржі «Українська міжрегіональна спеціалізована»: torgi@uisce.com.ua.

Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Товарної біржі «Українська міжрегіональна спеціалізована» (04071, м. Київ, вул. Костянтинівська, 2а) оригінали заяви на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Кінцевий термін приймання заяв для участі в аукціоні – 26.03.2018 до 17.00.

Винагорода організатора аукціону – Товарної біржі «Українська міжрегіональна спеціалізована» виплачується покупцем у розмірі 1 % від початкової ціни об’єкта з урахуванням ПДВ, що становить 1 167,34 грн.

Ознайомитися з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном (057) 700-03-14.