A A A K K K

Щодо переліку документів, необхідних для проведення незалежної оцінки майна

№ 1707 від 18 листопада 2010 р.

ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

НАКАЗ

19.11.2010Київ№ 1707

Щодо переліку документів, необхідних для проведення незалежної оцінки майна

На виконання пункту 10 наказу Фонду державного майна України від 06.09.2010 № 1295, з метою вдосконалення роботи щодо залучення суб'єктів оціночної діяльності до виконання робіт з незалежної оцінки майна згідно з Положенням про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою, затвердженим наказом Фонду державного майна України (ФДМУ) від 25.11.2003 № 2100 і зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.12.2003 за № 1194/8515 (із змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Департаменту інвестиційних проектів та майна за кордоном, Департаменту реформування власності, Департаменту з питань корпоративних відносин та відновлення платоспроможності, Департаменту продажу об'єктів нерухомості одночасно з підготовкою службової записки до Департаменту оціночної діяльності про необхідність відбору суб'єкта оціночної діяльності забезпечувати підготовку запиту керівникам підприємств, майно яких оцінюється, про надання документів залежно від виду об'єкта оцінки згідно з додатком 1 до цього наказу, із визначенням терміну надання керівниками відповідних документів у строки, що не перевищують двох тижнів. У запиті може міститися також орієнтовний перелік додаткової документації для проведення незалежної оцінки відповідно до додатку 3 до цього наказу. Про надання відповідного запиту керівнику та встановлені строки підготовки документів інформувати Департамент оціночної діяльності у службовій записці про відбір суб'єкта оціночної діяльності.

2. Департаменту продажу об'єктів нерухомості, Департаменту реформування власності, Департаменту інвестиційних проектів та майна за кордоном відповідно до їх повноважень забезпечити підготовку документів залежно від виду об'єкта оцінки згідно з додатком 2 до цього наказу в строки, встановлені Методикою оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 №1891. Якщо строки підготовки документів не встановлені зазначеною Методикою, забезпечити проведення роботи щодо підготовки необхідних документів протягом тижня. Відповідним чином оформлені (затверджені, погоджені, підписані) документи або інформацію про стан їх підготовки надавати до Департаменту оціночної діяльності у дводенний строк.

3. Департаменту з питань корпоративних відносин та відновлення платоспроможності та іншим департаментам, що готують службову записку про необхідність відбору суб'єкта оціночної діяльності за зверненням Департаменту оціночної діяльності проводити роботу з керівниками підприємств, майно яких оцінюється, щодо надання останніми документів, відповідно до додатку 3 до цього наказу.

4. За зверненням відповідних департаментів Департамент оціночної діяльності здійснює заходи щодо опублікування інформації про проведення конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності і забезпечує процедуру проведення конкурсу та укладення договору з переможцем конкурсу про виконання робіт з незалежної оцінки майна. Якщо Фонд державного майна України не виступає замовником робіт з оцінки, Департамент оціночної діяльності інформує відповідний департамент про результати проведеного конкурсу, зокрема стосовно переможця, строку і вартості виконання робіт, з метою забезпечення укладення договору замовником цих робіт.

5. Департаменту оціночної діяльності під час укладання договору на проведення незалежної оцінки з суб'єктом оціночної діяльності передбачати в договорі:

вимоги щодо надання суб'єктом оціночної діяльності Фонду та підприємству, майно якого підлягає незалежній оцінці, інформації про перелік документів, необхідних для проведення оцінки;

встановлення терміну проведення оцінки з урахуванням не менше двотижневого строку підготовки документів керівником підприємства, майно якого оцінюється;

інформування Фонду про строки, факт та повноту отриманої від підприємства інформації;

можливість оцінювача у процесі проведення оцінки майна підприємства та рецензування звертатися до Фонду та підприємства з метою уточнення переліку необхідної йому інформації.

Перелік додаткової документації суб'єкт оціночної діяльності складає самостійно, враховуючи особливості об'єкта оцінки (склад майна, галузеву приналежність тощо). Орієнтовний перелік додаткової документації міститься в додатку 3 до цього наказу.

6. Відповідні департаменти за зверненням Департаменту оціночної діяльності вживають заходи щодо своєчасного надання підприємством необхідної документації та інформації суб'єкту оціночної діяльності, для виконання останнім робіт з незалежної оцінки майна. Про результати проведеної роботи інформують Департамент оціночної діяльності у дводенний строк.

7. В разі порушення строку виконання робіт з оцінки Департамент оціночної діяльності:

а) повідомляє відповідний департамент Фонду для вжиття заходів відповідно до наказу ФДМУ від 06.09.2010 № 1295 - якщо керівники підприємств не надали або несвоєчасно надали документацію для проведення оцінки;

б) з метою недопущення в подальшому зриву строків виконання робіт інформує комісію з відбору суб'єктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою про факт невиконання договорів на проведення оцінки майна в частині порушення строку виконання робіт з оцінки:

якщо суб'єкт оціночної діяльності не надав або несвоєчасно надав перелік додаткової інформації керівнику підприємства;

у разі несвоєчасного усунення зауважень Фонду, які були виявлені під час рецензування, що призвело до неможливості затвердження висновку про вартість майна у строки, передбачені Методикою;

якщо за результатами рецензування звіт з незалежної оцінки майна класифікується за ознакою, наведеною в абзацах четвертому або п'ятому пункту 67 Національного стандарту № 1, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 р. № 1440.

8. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Заступник Голови ФондуЄ. Григоренко
Завантажити Додатки