A A A K K K

Деякі питання реалізації та управління військовим майном

№ 1063 від 14 серпня 2007 р.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 15 серпня 2007 р.Київ№ 1063

Деякі питання реалізації та управління військовим майном

Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Затвердити Порядок реалізації нерухомого військового майна Збройних Сил на аукціонах (за конкурсом), що додається.

2. Абзац другий пункту 12 Положення про порядок відчуження та реалізації військового майна Збройних Сил, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1919 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 1 – 2, ст. 26; 2002 р., № 14, ст. 740, № 29, ст. 1369; 2005 р., № 21, ст. 1133, № 34, ст. 2075, № 42, ст. 2657; 2007 р., №16, ст. 600), викласти у такій редакції:

"Реалізація нерухомого військового майна здійснюється на аукціонах (за конкурсом) у порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.".

3. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2006 р. № 491 "Деякі питання управління майном, яке вивільнюється в ході реформування Збройних Сил" (Офіційний вісник України, 2006 р., № 39, ст. 2625), від 18 жовтня 2006 р. № 517 "Про доповнення розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2006 р. № 491" (Офіційний вісник України, 2006 р., № 42, ст. 2821) і від 26квітня 2007 р. № 232 "Про внесення зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2006 р. № 491" (Офіційний вісник України, 2007 р., № 32, ст. 1315).

4. Поширити дію затвердженого пунктом 1 цієї постанови Порядку на інші утворені відповідно до законів військові формування.

5. Міністерству оборони затвердити у місячний строк за погодженням з Міністерством фінансів план-графік реалізації нерухомого військового майна на 2007 рік, про стан виконання якого щомісяця до 5 числа наступного періоду інформувати Кабінет Міністрів України та Міністерство фінансів.

Прем’єр-міністр УкраїниВ. ЯНУКОВИЧ

 ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 серпня 2007 р. № 1063 

ПОРЯДОК
реалізації нерухомого військового майна Збройних Сил на аукціонах (за конкурсом)

Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру реалізації нерухомого військового майна Збройних Сил, включеного до затверджених Кабінетом Міністрів України переліків військового майна, яке може бути відчужено (далі – майно), на аукціонах (за конкурсом).

Замовником аукціону (конкурсу) з реалізації майна (далі – аукціон (конкурс) є Міноборони.

2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

аукціон – спосіб реалізації майна, за яким його покупцем (власником) стає учасник, який під час проведення торгів запропонував за нього найвищу ціну;

конкурс – спосіб реалізації майна, за яким його покупцем (власником) стає учасник, який запропонував за нього найвищу ціну і взяв зобов’язання виконати всі фіксовані умови конкурсу;

крок аукціону – встановлена організатором аукціону надбавка, на яку в процесі проведення аукціону підвищується кожна запропонована ціна продажу майна;

ліцитатор – ведучий аукціону, призначений його організатором;

організатор аукціону (конкурсу) – суб’єкт господарювання, якому в установленому порядку згідно з рішенням Кабінету Міністрів України надано повноваження на реалізацію військового майна (уповноважене підприємство (організація);

покупець – юридична або фізична особа – переможець аукціону (конкурсу);

початкова ціна реалізації майна – ціна, визначена замовником аукціону (конкурсу) з урахуванням результатів незалежної оцінки майна, проведеної суб’єктами оціночної діяльності відповідно до Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2003 р. №1891 (Офіційний вісник України, 2003 р., № 51, ст. 2669), кон’юнктури ринку, залишкової вартості та витрат, пов’язаних з реалізацією майна (технічною інвентаризацією, державною реєстрацією прав власності на майно, проведенням незалежної оцінки тощо);

фіксовані умови конкурсу – вичерпний перелік зобов’язань, які є однаковими і незмінними для всіх його учасників.

Підготовка до проведення аукціону (конкурсу)

3. Підготовка до проведення реалізації майна на аукціоні (конкурсі) включає:

проведення інвентаризації та здійснення відповідно до вимог законодавства державної реєстрації прав власності на нерухоме майно;

визначення замовником початкової ціни реалізації майна;

укладення договору між замовником та організатором аукціону (конкурсу);

підготовка і публікація організатором аукціону (конкурсу) інформації про проведення аукціону (конкурсу).

4. Інформація про проведення аукціону (конкурсу) повинна містити:

найменування майна, його місцезнаходження;

відомості про майно (технічні характеристики);

початкову ціну реалізації майна;

фіксовані умови конкурсу;

перелік документів, які необхідно подати для участі в аукціоні (конкурсі);

кінцевий строк подання заяви про участь в аукціоні (конкурсі) та документів, що додаються до неї;

час та місце ознайомлення з майном;

час та місце проведення аукціону (конкурсу);

адресу, номер телефону, час роботи організатора аукціону (конкурсу).

5. Інформація про проведення аукціону (конкурсу) публікується в загальнодержавних друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати його проведення та розміщується на офіційному веб-сайті Міноборони.

6. Спосіб реалізації майна (на аукціоні чи за конкурсом) та строк її проведення визначається замовником в договорі, укладеному з організатором аукціону (конкурсу).

Умови участі в аукціоні (конкурсі)

7. Аукціон (конкурс) проводиться за наявності не менш як двох учасників.

8. Участь в аукціоні (конкурсі) можуть брати лише юридичні та фізичні особи, що подали в установлений строк необхідні документи і зареєстровані як учасники аукціону (конкурсу).

9. Юридичні особи, які перебувають у стані ліквідації або щодо яких порушено справу про банкрутство, а також особи, що повідомили про себе недостовірну інформацію, не допускаються до участі в аукціоні (конкурсі).

10. Особи, що виявили бажання зареєструватися як учасники аукціону (конкурсу):

1) вносять встановлений організатором аукціону (конкурсу) за погодженням із замовником гарантійний внесок у розмірі від 10 до 50 відсотків початкової ціни реалізації майна та реєстраційний внесок у розмірі 34 гривень;

2) подають:

заяву про участь в аукціоні (конкурсі);

нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);

нотаріально засвідчені копії установчих документів і довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб), копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб);

документ, що посвідчує особу представника юридичної особи та її повноваження;

декларацію про доходи за минулий рік (для фізичних осіб);

копії фінансової звітності за минулий рік та останній квартал (для юридичних осіб);

копії документів, що підтверджують сплату гарантійного та реєстраційного внесків;

інші документи, визначені замовником.

У книгу реєстрації учасників аукціону (конкурсу) окремо щодо кожного об’єкта, який підлягає реалізації, вносяться такі відомості:

для фізичної особи – прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та ідентифікаційний номер (для громадян України), прізвище, ім’я та місце проживання (для іноземців та осіб без громадянства);

для юридичних осіб – резидентів України – найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ; для юридичних осіб – нерезидентів – їх найменування, місцезнаходження та країна, де зареєстрована особа.

Відомості про учасників аукціону (конкурсу) не підлягають розголошенню до визначення його переможця.

11. Подання заяви є підтвердженням ознайомлення учасника з майном та його характеристиками і свідчить про згоду з умовами проведення аукціону (конкурсу).

12. Кінцевий строк прийняття заяв про участь в аукціоні (конкурсі) та документів, що додаються до неї, становить:

три дні до початку проведення аукціону;

п’ять днів до початку проведення конкурсу.

13. Аукціон (конкурс) вважається таким, що не відбувся, у разі:

відсутності учасників або наявності лише одного учасника;

відсутності представників замовника під час проведення аукціону (конкурсу);

відмови переможця аукціону (конкурсу) від підписання протоколу проведення аукціону або договору купівлі-продажу майна.

Проведення аукціону

14. Аукціон з реалізації майна проводиться ліцитатором.

15. Перед початком аукціону його учасники отримують картки з номерами.

16. До початку проведення торгів ліцитатор називає майно та його початкову ціну.

Початком торгів вважається момент оголошення початкової ціни реалізації майна.

17. Кожен учасник може повідомити про готовність купити майно двома способами:

підняти картку, повернувши її до ліцитатора тим боком, де зазначено номер, що засвідчує прийнятність запропонованої ціни (пропонування ціни без голосу);

підняти картку і одночасно оголосити свою пропозицію стосовно ціни майна, яка повинна бути більшою за ціну, названу ліцитатором, не менш як на один крок і кратна кроку аукціону (пропонування ціни з голосу).

18. У процесі торгів ліцитатор збільшує початкову ціну в порядку, визначеному шкалою розрахунку кроку аукціону.

19. У разі коли протягом трьох хвилин після триразового повторення останньої ціни не буде запропоновано вищої ціни, ліцитатор одночасно з ударом молотка повідомляє про реалізацію майна, називає ціну реалізації та номер переможця.

20. Ліцитатор має право в будь-який момент за згодою представника замовника, але до повідомлення про реалізацію майна, зняти його з торгів.

За згодою представника замовника ліцитатор може виставити на аукціон зазначене майно повторно.

21. Під час проведення аукціону ведеться протокол у трьох примірниках, до якого вносяться відомості про майно, учасників аукціону, початкову ціну реалізації майна, пропозиції учасників аукціону, результати торгів (ціна реалізації, відомості про переможця).

Протокол підписується ліцитатором та переможцем аукціону (його представником). Примірники підписаного протоколу подаються замовнику, переможцю та організатору аукціону.

22. Після закінчення торгів щодо кожного майнового об’єкта ліцитатор повідомляє про його реалізацію, називає ціну реалізації, номер переможця і викликає переможця для підписання протоколу проведення аукціону.

23. Після закінчення торгів щодо кожного майнового об’єкта ліцитатор має право оголосити перерву, але не більш як на п’ять хвилин.

24. Переможець, який відмовився від підписання протоколу, позбавляється права подальшої участі в аукціоні, гарантійний внесок йому не повертається, а майно, за яке він запропонував найбільшу ціну, за згодою представника замовника ліцитатор може виставити на аукціон повторно.

Проведення конкурсу

25. Конкурс з реалізації майна проводиться його організатором.

26. Організатор конкурсу в десятиденний строк після укладення договору із замовником утворює конкурсну комісію в складі голови, секретаря та її членів. Кількість членів комісії повинна становити не менш як сім осіб. Кількість представників замовника конкурсу у складі конкурсної комісії визначається замовником, але не може бути менш як три особи. До складу конкурсної комісії обов’язково включаються по одному представнику Фонду державного майна і Мінфіну. Формою роботи конкурсної комісії є засідання, результати якого зазначаються у протоколі проведення конкурсу.

27. Крім документів, передбачених пунктом 10 цього Порядку, учасник одночасно додатково подає конкурсну пропозицію, яка повинна містити запропоновану ціну майна та складений у довільній формі гарантійний лист щодо виконання фіксованих умов конкурсу, інших додаткових зобов’язань, визначених умовами конкурсу.

Конкурсна пропозиція подається в окремому непрозорому пакеті з назвою конкурсу та написом "Конкурсна пропозиція".

28. Засідання конкурсної комісії є правоможним за умови участі у ньому не менш як двох третин загальної кількості членів комісії.

29. Конкурс проводиться в один етап, під час якого розглядаються конкурсні пропозиції учасників та визначається переможець конкурсу.

30. Рішення про вибір переможця конкурсу приймається простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії.

31. У протоколі проведення конкурсу зазначаються:

відомості про майно;

відомості про його учасників;

фіксовані умови конкурсу та інші додаткові зобов’язання;

конкурсні пропозиції учасників конкурсу;

обґрунтування вибору переможця конкурсу.

32. Протокол проведення конкурсу складається у трьох примірниках і протягом двох днів підписується всіма присутніми на засіданні членами конкурсної комісії. Примірники підписаного протоколу надаються замовнику, організатору та переможцю конкурсу.

Організатор конкурсу інформує решту учасників про результати конкурсу протягом трьох днів після підписання протоколу.

Проведення розрахунків за придбане майно

33. Договір купівлі-продажу майна укладається між організатором та переможцем аукціону (конкурсу) протягом десяти робочих днів після підписання протоколу проведення аукціону (конкурсу) та є підставою для перерахування покупцем коштів на зазначений у договорі рахунок.

34. Покупець зобов’язаний внести плату за майно протягом 10 банківських днів після укладення договору купівлі-продажу майна в розмірі різниці між ціною реалізації майна та гарантійним внеском.

35. Майно передається покупцеві згідно з актом приймання-передавання після сплати його вартості у повному обсязі.

36. У разі непроведення покупцем розрахунків за майно у строк, визначений договором купівлі-продажу, гарантійний внесок переходить організатору аукціону (конкурсу) у розмірі, необхідному для компенсації його витрат з проведення торгів, решта зараховується до спеціального фонду державного бюджету.

37. До договору купівлі-продажу майна включається умова щодо його розірвання організатором аукціону (конкурсу) в односторонньому порядку у разі, коли покупець не провів розрахунків за майно в установлений строк або перерахував кошти не в повному обсязі.

38. Сплачені учасниками аукціону (конкурсу) реєстраційні внески не повертаються.

39. Гарантійні внески повертаються у десятиденний строк організатором аукціону (конкурсу) всім учасникам, крім переможця.

Прикінцеві положення

40. У разі коли майно не було продане на аукціоні (конкурсі), замовник може прийняти рішення про його повторну реалізацію.

41. У разі повторної реалізації майна замовником можлива зміна фіксованих умов конкурсу, а також зменшення початкової ціни майна, але не більш як на 30 відсотків.