A A A K K K

Історична довідка

Приватизація завжди була серед головних віх економічної стратегії держави. Процес приватизації в Україні протягом багатьох років був одним із основних рушіїв економічних реформ. Основні орієнтири приватизації в Україні були закладені наприкінці 1991 року, коли  парламент затвердив Концепцію роздержавлення і приватизації майна державних підприємств, житлового фонду та землі. У 1992 році були прийняті основні приватизаційні закони та затверджена Державна програма приватизації на 1992 рік. Саме цей рік можна вважати початком приватизації.
 
У червні 1992 року, було створене і Регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області (далі – регіональне відділення). Основною метою діяльності регіонального відділення стало створення правових і організаційних умов для регулювання відносин власності, проведення приватизації державного майна, розвитку нових форм господарювання. Про професіоналізм Історію створення регіонального відділення важко уявити без людей, які перебували біля джерел приватизації. На той час регіональне відділення було об’єднано з Фондом комунального майна обласної ради і працювало в ньому лише 10 фахівців. Основними вимогами до працівників завжди були високий рівень освіти, бездоганна репутація, ініціативність, відповідальність, уміння співпрацювати з людьми, інтелігентність та витриманість. З кожним роком у зв’язку із змінами завдань, які поставали перед органами приватизації, повноважень у сфері управління майном, корпоративного управління структура регіонального відділення змінювалась і удосконалювалась.
 
Регіональне відділення Фонду державного майна по Луганській області у різні роки очолювали:
Малахов Євген Акімович (у 1992  - 1994 роках),
Касьянов Анатолій Васильович (у 1994 - 2004 роках),
Пшенічний Микола Миколайович (у 2004 – 2010 роках),
Хорошевська Ірина Борисівна (у 2010- 2014 роках),
Волков Олександр Кузьмич (з грудня 2014 року).
 
Відповідно до наказів Фонду державного майна України від 16.05.2019 № 467  «Про реорганізацію регіональних відділень Фонду державного майна України» та від  02.07.2019 № 639 «Про визначення дня початку роботи Регіонального відділення Фонду державного майна України по Харківській, Донецькій та Луганській областях» утворено Регіональне відділення Фонду державного майна України по Харківській, Донецькій та Луганській областях як юридичну особу публічного права, реорганізувавши шляхом злиття Регіональне відділення Фонду державного майна України по Харківській області, Регіональне відділення Фонду державного майна України по Донецькій області та Регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області. 
 
Управління забезпечення реалізації повноважень у Луганській області Регіонального відділення Фонду державного майна України по Харківській, Донецькій та Луганській областях розпочало роботу 02 липня 2019 року.
 
Відповідно до наказів Фонду державного майна України від 12.05.2021 № 774  «Про виділ Регіонального відділення Фонду державного майна України по Харківській області» та від  13.05.2021 № 796 «Про внесення зміни до назви Регіонального відділення Фонду державного майна України по Харківській, Донецькій та Луганській областях» було змінено назву "Регіональне відділення Фонду державного майна України по Харківській, Донецькій та Луганській областях"  на "Регіональне відділення Фонду державного майна України по Донецькій та Луганській областях" шляхом виділу Регіонального відділення Фонду державного майна України по Харківській області. 
 
Наразі Управління забезпечення реалізації повноважень у Луганській області Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій та Луганській областях очолює Волков Олександр Кузьмич, досвідчений керівник та висококваліфікований фахівець, яким очолювалось Регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області з грудня 2014 року до проведення реорганізацій. 
 
Діяльність Управління забезпечення реалізації повноважень у Луганській області здійснюється за такими основними напрямами: приватизація державного майна, діяльність у сфері орендних відносин, оцінка державного майна, управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств, створених у процесі приватизації, управління державними корпоративними правами, контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу об’єктів державної власності.
 
Найголовніше завдання Управління забезпечення реалізації повноважень у Луганській області  на майбутнє – сконцентрувати зусилля, вміння та знання для прийняття рішень, керуючись виключно інтересами держави.