Структурні підрозділи
У межах своїх повноважень Регіональне відділення здійснює державну політику у сфері приватизації майна, що перебуває у державній та комунальній власності, і виступає орендодавцем цілісних майнових комплексів та іншого державного майна.
Основні завдання Регіонального відділення:
· організація та проведення приватизації майна, яке перебуває у державній власності;
· здійснення повноважень власника щодо майна, яке приватизовується, відповідно до прийнятих ним рішень;
· здійснення повноважень орендодавця державного майна;
· здійснення функцій управління державними корпоративними правами у господарських товариствах.
До складу Регіональному відділення входять:
- Керівництво;
- Управління орендних відносин та оціночної діяльності:
- Відділ орендних відносин;
- Відділ оцінки майна та майнових прав;
- Відділ приватизації, управління державним майном та корпоративними правами держави;
- Юридичний відділ;
- Відділ фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку;
- Відділ управління персоналом;
- Сектор комунікацій, ІТ підтримки та документального забезпечення;
- Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції;
- Головний спеціаліст внутрішнього аудиту;
- Головний спеціаліст внутрішнього контролю;
- Управління забезпечення реалізації повноважень у Житомирській області:
- Відділ орендних відносин;
-Відділ приватизації, управління державним майном та корпоративними правами держави;
- Відділ оцінки майна та майнових прав;
- Відділ комунікацій, ІТ підтримки та документального забезпечення.
Телефон для довідок: +38 0362 68 40 07
e-mail: rivne@spfu.gov.ua
Відділ орендних відносин Управління орендних відносин та оціночної діяльності:
Основні функції:
· виконання функцій орендодавця під час укладання та продовження договорів оренди майна, що належить до державної власності;
· підготовка організаційно-розпорядчих документів щодо оренди державного майна та контроль за їх виконанням;
· контроль за нарахуванням та надходженням орендної плати до Державного бюджету, виконання планових завдань по забезпеченню надходжень до Держбюджету від оренди державного майна;
· проведення перевірок виконання орендарями державного майна умов договорів оренди;
Телефони для довідок: +38 0362 68 40 07
Відділ оцінки майна та майнових прав Управління орендних відносин та оціночної діяльності:
Основні функції:
· забезпечення проведення оцінки майна;
· рецензування звітів про незалежну оцінку
Телефон для довідок: +38 0362 68 34 83
Відділ приватизації, управління державним майном та корпоративними правами держави
Основні функції:
- управління корпоративними правами держави, що перебувають у сфері управління регіонального відділення та щодо яких прийнято рішення про приватизацію;
- забезпечення приватизації державного майна відповідно до чинного законодавство, зокрема за допомогою електронної торгової системи;
- здійснення управління державним майном, що не увійшло до статутних капіталів господарських товариств, створених в процесі приватизації, та перевірка стану його збереження;
Телефон для довідок: +38 0362 68 36 93
Юридичний відділ:
Основні функції:
· забезпечення дотримання законодавства у Регіональному відділенні;
· представлення інтересів Регіонального відділення у судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
· організація претензійної і ведення позовної роботи;
Телефон для довідок: +38 0362 68 40 07
Відділ фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку:
Основні функції:
· ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності;
· контроль за виконання умов договорів купівлі-продажу у частині надходження коштів за об'єкти приватизації, нарахування пені (неустойки) за несвоєчасну сплату коштів за придбані об’єкти приватизації;
· дотримання вимог щодо інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
Телефон для довідок: +38 0362 68 40 07
Відділ управління персоналом
Основні функції:
· реалізація державної політики з питань управління персоналом у Регіональному відділенні;
· організація та здійснення роботи з управління персоналом, що передбачає добір працівників і просування їх по службі за діловими якостями та професійною компетентністю, постійне підвищення фахових знань працівників, заохочення їх до службової кар'єри, реалізація єдиної державної політики з питань державної служби у Регіональному відділенні;
· аналіз стану і тенденцій розвитку кадрової політики, державної служби у Регіональному відділенні, здійснення відповідних заходів щодо усунення виявлених недоліків та розвиток, розширення позитивних напрямів і те нденцій;
· створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій.
Телефон для довідок: +38 0362 68 40 07
Сектор комунікацій, ІТ підтримки та документального забезпечення
Основні функції:
· ведення діловодства Регіонального відділення;
· контроль за своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надходять на виконання;
· організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників;
· організація роботи архіву Регіонального відділення;
· взаємодія із представниками засобів масової інформації, надання їм методичної та інформаційної допомоги у висвітленні питань діяльності Регіонального відділення;
· підготовка інформаційних повідомлень для офіційного вебсайту ФДМУ, матеріалів і статтей для опублікування у офіційних друкованих виданнях Фонду, інформаційний супровід вебсторінки Регіонального відділення;
· підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів за підсумками діяльності Регіонального відділення
Телефон для довідок: +38 0362 68 40 07
Головний спеціаліст з питань внутрішнього аудиту
Основні функції:
· оцінка ефективності та вдосконалення функціонування Регіонального відділення;
· забезпечення здійснення функцій з планування, організації та проведення внутрішнього аудиту в структурних підрозділах Регіонального відділення;
. підготовка начальнику Регіонального відділення об'єктивних і незалежних аудиторських висновків та рекомендацій щодо удосконалення системи управління;
· оцінка діяльності структурних підрозділів Регіонального відділення щодо дотримання вимог чинного законодавства
Телефон для довідок: (0412) 42-04-18
Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції
Основні функції:
· підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;
· консультативна допомога з питань дотримання антикорупційного законодавства;
· виявлення сприятливих для вчинення корупційних правопорушень ризиків у діяльності посадових осіб, внесення пропозицій щодо їх усунення;
· здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів;
· здійснення організаційних заходів щодо своєчасного щорічного декларування державними службовцями своїх доходів, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення їх контролю
Телефон для довідок: +38 0362 68 40 07
Головний спеціаліст внутрішнього контролю
Основні функції:
· забезпечення функціонування системи внутрішнього контролю у Регіональному відділенні;
· запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів;
· запобігання виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності Регіонального відділення
Телефон для довідок: +38 0362 68 40 07